Είχαν ξεφύγει σε προδιαγραφές και τιμές τα “τέρατα” της Ducati, οπότε μια μικρή προσγείωση χρειαζόταν με ένα μοντέλο πιο προσιτό στο ευρύ κοινό
Από το 1993, η σειρά Monster του αρχισχεδιαστή Miguel Angel Galluzzi έφερε πιο κοντά στη μάρκα πολύ κόσμο, καθώς συνδύαζε και συνδυάζει εμφάνιση, χαρακτήρα, χρηστικότητα και επιδόσεις.
Στο πέρασμα του χρόνου, οι αερόψυκτοι κινητήρες αντικαταστάθηκαν από πλέον σύγχρονους υγρόψυκτους, όχι τόσο γιατί το απαιτούσε η αγορά όσο γιατί το επέβαλλαν οι όλο και αυστηρότερες προδιαγραφές σε θόρυβο και ρύπους. Όμως, οι κατασκευαστές βρήκαν τον τρόπο να ξεπεράσουν τη σκόπελο και με πολλή δουλειά να καταφέρουν να ξεπερνούν κάθε περιορισμό με αερόψυκτα σύνολα.
Το Monster 797 που θα είναι κοντά μας από το 2017 διαθέτει έναν αερόψυκτο L-2 με διβάλβιδες κεφαλές, τον ίδιο που χρησιμοποιείται σε όλα τα μεγάλα Scrambler, με χωρητικότητα 803cc και ιπποδύναμη 75Hp. Με τιμή που αναμένεται κάτω των 10.000 ευρώ, αναμένεται να δημιουργήσει ένα κύμα νέων πελατών για τη Ducati.
To ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα που χρησιμοποιεί είναι τελείως νέο, προσαρμοσμένο για σωστή κατανομή βαρών και πάντα με έμφαση στην οδική συμπεριφορά. Υπάρχει μονόδρομος συμπλέκτης (slipper), νέο διπλό ψαλίδι, άνευ ρυθμίσεων πιρούνι USD Kayaba 43mm και ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ Sachs.
imgimgimg
imgimgimg
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν "περιοριστεί" στην κορυφαία μονάδα ABS 9.1 MP της Bosch, κοινώς δεν υπάρχουν συστήματα traction control και οδηγικών προγραμμάτων. Υπάρχουν όμως οι φοβερές και τρομερές τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.32, που εύκολα θα χαλιναγωγούν τα 193 κιλά της μοτοσυκλέτας.
Ο πίνακας των οργάνων είναι μια ευμεγέθης οθόνη LCD, που δίνει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες στον αναβάτη, ενώ μια θύρα USB θα καλύψει κάθε ανάγκη φόρτισης ηλεκτρικής συσκευής. Αναμένουμε την εμπορική του πορεία με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Πηγή: caranddriver.gr