Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν να αναθέσουν εξωτερικά τη διαχείρισή του
Είναι γεγονός ότι το Facebook άλλαξε τον τρόπο που οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με το κοινό τους και προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Πλέον αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο που έρχεται να συμπληρώσει την παρουσία της επιχείρησης.
Αυτό που είναι απαραίτητο είναι ο κάθε επιχειρηματίας, οποιαδήποτε εταιρία και αν έχει, να τηρεί ορισμένους βασικούς κανόνες για να ανοίξει ένα ενεργό κανάλι επικοινωνίας με το πελατολόγιο του και βεβαίως να το μεγαλώσει.
Πολλές επιχειρήσεις επιλέγουν να αναθέσουν εξωτερικά τη διαχείριση του Facebook, ενώ άλλες προτιμούν να κάνουν εσωτερική διαχείριση.
Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν ορισμένες συμβουλές και κανόνες που θα πρέπει να τηρούνται πριν ξεκινήσετε μια εταιρική σελίδα στο Facebook ή αν θέλετε να βελτιώσετε την υπάρχουσα.
Ας δούμε τις πιο βασικές από αυτές:
1. Κάθε εταιρική σελίδα πρέπει να είναι ξεκάθαρη στο Facebook. Να αναφέρει την κατηγορία που ανήκει, τη διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, το website, το ωράριο ακόμη και υπεύθυνο επικοινωνίας.
Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr