H Μπόμπι Μπράουν μίλησε για τα γενέθλια της ομώνυμης εταιρίας που γίνεται φέτος 25 ετών και τις αλλαγές στη βιομηχανία της μόδας από τότε που ξεκίνησε έως σήμερα
Η αυτοκρατορία ομορφιάς της Bobbi Brown οικοδομήθηκε πάνω στην προτροπή «ακολούθησε το ένστικτο σου» χωρίς να ενδιαφέρεσαι για το πόσο εξωφρενικό θα φανεί αυτό στους άλλους. Όταν η makeup artist Μπόμπι Μπράουν ξεκίνησε να δουλεύει, τη δεκαετία του' 80, οι τάσεις της μόδας ήταν σχεδόν «καρναβαλικές». Πολύ έντονο ρουζ και φανταχτερά φούξια και κοραλί κραγιόν. Η νεαρή μακιγιέζ αποδοκίμαζε το υπερβολικό χρώμα και εκεί στις αρχές του '90 το στιλ της και η αγάπη της στο φυσικό μακιγιάζ θριάμβευσαν.Η αισθητική της μεταβλήθηκε σε μια ολόκληρη βιομηχανία.
Το πιο σημαντικό στο όραμα της για την ομορφιά ήταν ότι αυτό δεν καθοριζόταν από τα λευκά, ξανθά μοντέλα με τα γαλάζια μάτια. Δεν έβλεπε την αντανάκλαση της σε αυτά τα πρότυπα όταν ήταν μικρή. Όταν έφτασε η ώρα της δημιουργίας της δικής της σειράς μακιγιάζ η Μπόμπι ξέφυγε από τις συνηθισμένες «μπεζ», «ροδακινί» και «ηλιοκαμένες» αποχρώσεις προσφέροντας εναλλακτικές στις Ασιάτισσες και στις γυναίκες με σκουρόχρωμη επιδερμίδα.
Μιλώντας στη Λάια Γκαρσία, στο newsletter Lenny της ηθοποιού Λίνα Ντάναμ, η Μπόμπι Μπράουν μίλησε για τα γενέθλια της ομώνυμης εταιρίας που γίνεται φέτος 25 ετών και τις αλλαγές στη βιομηχανία της μόδας από τότε που ξεκίνησε έως σήμερα. «Θεωρώ ότι ήμουν πρωτοπόρος στο να μάθω τις γυναίκες να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους, να νιώθουν όμορφα με αυτό που είναι. Να ανακαλύψουν τι είναι αυτό που τις κάνει να νιώθουν και να αισθάνονται ομορφότερες. Όταν ξεκίνησα, ο τρόπος που πωλούνταν τα προϊόντα μακιγιάζ ήταν να σου επισημαίνουν τα μειονεκτήματα σου. «Είσαι πολύ χλωμή. Η μύτη σου είναι μεγάλη. Άσε με να σου δείξω πώς να αλλάξεις το σχήμα των ματιών σου». Από την πρώτη μέρα έμαθα τις γυναίκες να μακιγιάρονται «πάνω» στα φυσικά χρώματα της επιδερμίδας τους».
Η Μπόμπι Μπράουν αναμειγνύεται σε ποσοστό 100% με την ανάπτυξη των προϊόντων της εταιρίας Bobbie Brown. «Ο πολύς κόσμος δεν ξέρει ότι πούλησα την εταιρία πριν από 20 χρόνια. Έχω τη δυνατότητα να ασχολούμαι διαρκώς και να αλλάζω πράγματα όταν αισθάνομαι ότι βρίσκονται σε λάθος κατεύθυνση. Δεν έχω υπάρξει δυνατότερη και πιο ευτυχής, καθώς το αρχικό μου μήνυμα πριν από 25 χρόνια είναι και το μεγαλύτερο μήνυμα των επόμενων 25 ετών: 'Να είσαι ο εαυτός σου'».