Η Ριάνα νέα «μούσα» του οίκου Dior στη θέση της Σαρλίζ Θερόν

Η Ριάνα νέα «μούσα» του οίκου Dior στη θέση της Σαρλίζ Θερόν

Η σταρ της ποπ πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση της καινούργιας έκδοσης του αρώματος J΄adore

Υπάρχει μία νέα βασίλισσα στο διάσημο οίκο Dior, η Ριάνα, η οποία διαδέχεται την για δύο δεκαετίες «μούσα» του οίκου Σαρλίζ Θερόν για τη καινούργια έκδοση του αρώματος J΄adore L' Or Essence de Parfum, όπως αποκαλύφθηκε μέσω μιας ταινίας μικρού μήκους.

Η εντυπωσιακή καμπάνια, σε σκηνοθεσία Στίβεν Κλάιν, γυρίστηκε στο Παλάτι των Βερσαλλιών στη Γαλλία, με τη σταρ της ποπ να περπατά στους εμβληματικούς χώρους και να αφηγείται την ιστορία μιας «μεταμόρφωσης και μιας στέψης. Μιας συνάντησης ενός ποπ ειδώλου με ένα θρυλικό άρωμα», σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που εξασφάλισε η Vogue.

Υπό τους ήχους του «Love on the Brain» που κυκλοφόρησε το 2016, η Ριάνα φορώντας ένα μαύρο παλτό με ζώνη, pencil φούστα, γάντια και καπέλο από τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 του οίκου, παίρνει στα χέρια της το διάσημο άρωμα «που πάντα αγαπούσε» από ένα χρηματοκιβώτιο. Στη συνέχεια ανοίγει τις χρυσές πύλες του παλατιού με το εμβληματικό κολιέ, που «εφευρέθηκε» ξανά και με το χρυσοκέντητο φόρεμα και τα δύο δια χειρός Μαρία Γκράτσια Κιουρί. Η ταινία τελειώνει με τη τραγουδίστρια να περπατάει στο νερό, μεταφέροντας το μήνυμα της καμπάνιας: «Κάνε αληθινά τα όνειρά σου».

Σύμφωνα με το People η Ριάνα ανακοινώθηκε ως το νέο πρόσωπο του αρώματος τον περασμένο μήνα.