Χρήστος Νικολόπουλος: «Είναι ο Αντώνης Ρέμος και μετά υπάρχουν τα “Ρεμάκια”, μικρότεροι του σε ηλικία που τον μιμούνται»

Χρήστος Νικολόπουλος: «Είναι ο Αντώνης Ρέμος και μετά υπάρχουν τα “Ρεμάκια”, μικρότεροι του σε ηλικία που τον μιμούνται»

«Τα σημερινά παιδιά μεγαλώνουν με ποπ λαϊκό είδους τραγουδιού»

Για το μπουζούκι στην Ελλάδα μίλησε ο Χρήστος Νικολόπουλος, ο οποίος έκανε και μια αναφορά στον Αντώνη Ρέμο, σε συνέντευξη που έδωσε στο ένθετο "Enjo" που κυκλοφορεί με την «Κυριακάτικη Δημοκρατία».

Υπάρχουν μεγάλα ταλέντα στο μπουζούκι στην Ελλάδα;

Βεβαίως υπάρχουν, μόνο που δεν μπορούν να αξιοποιήσουν το ταλέντο τους, γιατί δεν υπάρχει το μπουζούκι στα πιο πολλά σημερινά τραγούδια. Δεξιοτέχνες του μπουζουκιού όμως υπάρχουν πολλοί και καλοί. Μπορώ να πω καλύτεροι κι από μας που προλάβαμε και γράψαμε τη δική μας ιστορία. Φοβεροί δεξιοτέχνες υπάρχουν σήμερα, μεταξύ αυτών ο Καραντίνης, ο Στεργίου, ο γιος του Καραντίνη, ο Ανδρέας, ο Θανάσης Βασίλας, ο Μιχάλης Παούρης, ο οποίος έχει ξεφύγει βέβαια από το λαϊκό και γράφει κλασικά έργα που παίρνουν και βραβεία.

Γιατί δεν είναι πια το μπουζούκι σε πρώτο πλάνο; Έχουν αλλάξει οι προτιμήσεις του Έλληνα; Γλεντάει χωρίς μπουζούκι;

Τα σημερινά παιδιά μεγαλώνουν με ποπ λαϊκό είδους τραγουδιού. Ο πρωτεργάτης αυτού του είδους είναι ο Αντώνης Ρέμος. Μετά υπάρχουν και τα «Ρεμάκια», όπως τα λέω εγώ, μικρότεροί του σε ηλικία που τον μιμούνται. Είναι άλλο είδος αυτό από το αυθεντικό λαϊκό. Έχει πολλές φορές επιρροές από την Τουρκία, την Αραβία, έχει δημοτικά στοιχεία παραποιημένα μέσα. Και βέβαια υπάρχει παράλληλα και μια πληθώρα έντεχνων δημιουργών που είναι σπουδαίοι. Πάντα τα είδη αυτά συμβάδιζαν. Και το έντεχνο και το ελαφρολαϊκό και το αυθεντικό λαϊκό. Για ένα διάστημα συμβάδισαν και τα τραγούδια του αγώνα μεγάλων δημιουργών, όπως του Θεοδωράκη.