Σημαντικά αυξάνεται το ποσοστό των υβριδικών αυτοκινήτων - Συνολικά οι μεγαλύτερες πωλήσεις καταγράφονται σε Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία
Κατά 13,7% αυξήθηκε τον Απρίλιο η αγορά αυτοκινήτου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τις νέες ταξινομήσεις να ανέρχονται συνολικά σε 913.995 μονάδες, λόγω των ισχυρών αυξήσεων των μεγάλων αγορών, όπως της Ισπανίας (+23,1%), της Γερμανίας (+19,8%), της Γαλλίας (+10,9%) και της Ιταλίας (+7,7%).
Στο πρώτο φετινό τετράμηνο οι ταξινομήσεις των νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 6,6%, φθάνοντας σχεδόν τα 3,7 εκατομμύρια μονάδες. Σταθερή ανάπτυξη κατέγραψαν οι αγορές της Γερμανίας και της Ισπανίας, σημειώνοντας και οι δύο αύξηση 7,8%, της Γαλλίας (+7%) και της Ιταλίας (+6,1%). Ωστόσο, τον περασμένο μήνα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διατήρησαν σχεδόν το 12% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, ενώ τα υβριδικά ηλεκτρικά αυξήθηκαν στο 29,1% από 24,9%.
Συγκεκριμένα, οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 14,8% στις 108.552 μονάδες, με το μερίδιο αγοράς τους να παραμένει σταθερό στο 12%. Η Γαλλία και το Βέλγιο παρουσίασαν σημαντικές αυξήσεις 45,2% και 41,6%, αντίστοιχα, ενώ η Γερμανία παρέμεινε σταθερή (-0,2%). Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, ταξινομήθηκαν συνολικά 441.992 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημειώνοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Τα υβριδικά-ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσίασαν επίσης ισχυρή ανάπτυξη, με τις ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 33,1% τον Απρίλιο. Η Γαλλία (+48,1%), η Ισπανία (+38,5%), η Γερμανία (+25,9%) και η Ιταλία (+22,8%), κατέγραψαν διψήφια αύξηση, με τις εγγραφές να ανέρχονται συνολικά στις 265.992 μονάδες. Αυτό ώθησε το μερίδιο αγοράς της κατηγορίας στο 29,1%, από 24,9% τον Απρίλιο του 2023.
Τέλος, τον προηγούμενο Απρίλιο οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 7,3% στις 328.967, λόγω των καλών επιδόσεων της Ισπανίας (+24,1%), της Γερμανίας (+18,6%) και της Ιταλίας (+14,1%). Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς τους μειώθηκε από 38,1% σε 36% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Εν τω μεταξύ, η αγορά αυτοκινήτων ντίζελ παρέμεινε σταθερή σε περίπου 118.000 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 13% της αγοράς. Παρά τις σημαντικές μειώσεις σε μεγάλες αγορές όπως η Ιταλία (-21,1%), η Ισπανία (-19,3%) και η Γαλλία (-18,1%), μια σημαντική αύξηση στη Γερμανία (+28,2%) συνέβαλε στην αντιστάθμιση των τελικών αποτελεσμάτων.