Επειδή στο τέλος του σποτ ακούγεται η "πληγωμένη" Λαίδη να λέει στον έρωτά της "χτύπα σαν άνδρας", δείχνοντάς του το κόκκινο αβγό της!
Οι περισσότεροι γέλασαν, άλλοι την κορόιδεψαν και άλλοι αναρωτήθηκαν φιλοσοφικά (και φιλοσοφημένα) πόσο πιο χαμηλά θα πέσουμε. Όμως, κάποιοι πήραν την φετινή πασχαλινή διαφήμιση των Jumbo με την Άντζελα Δημητρίου πάρα πολύ σοβαρά.
Το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας - λίγες ώρες αφού κυκλοφόρησε η διαφήμιση, που έριξε το ελληνικό ίντερνετ - εξέδωσε ανακοίνωσε στην οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, κατηγορεί την Λαίδη και τα Jumbo για υποκίνηση σε βία κατά των γυναικών, κυρίως επειδή στο τέλος του σποτ ακούγεται η "πληγωμένη" Άντζελα να λέει στον έρωτά της: «χτύπα σαν άνδρας», δείχνοντάς του το κόκκινο αβγό της!
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Πρόσφατα γίναμε μάρτυρες της νέας πασχαλινής διαφήμισης της αλυσίδας καταστημάτων Jumbo, για την οποία επισημαίνουμε τα παρακάτω:
- Το περιεχόμενο της εν λόγω διαφήμισης και συγκεκριμένα η φράση «χτύπα σαν άνδρας», στο τέλος της, παροτρύνει στην άσκηση βίας κατά των γυναικών σε μια περίοδο μάλιστα που οι υποστηρικτικές δομές (Συμβουλευτικά Κέντρα, Ξενώνες, Τηλεφωνική Γραμμή SOS 15900) της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας συνεχίζουν να δέχονται καθημερινά δεκάδες αιτήματα από γυναίκες-θύματα βίας για παροχή συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών.
- Η βία κατά των γυναικών συνιστά έγκλημα βάσει της νομοθεσίας, επιφέρει πολλαπλές επιπτώσεις σε ατομικό, πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο, και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο διακωμώδησης ή εκμετάλλευσης για διαφημιστικούς ή/και εμπορικούς λόγους.
- Η εν λόγω διαφήμιση ενισχύει και προκαλεί την αναπαραγωγή έμφυλων στερεοτύπων και προκαταλήψεων, καθώς και την εκδήλωση σεξιστικών συμπεριφορών. Με τον τρόπο αυτόν θίγεται η αξιοπρέπεια των γυναικών και διαιωνίζονται οι έμφυλες ανισότητες.
Το ΚΕΘΙ καταδικάζει κατηγορηματικά το περιεχόμενο της διαφήμισης αυτής και θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως άλλωστε δεσμεύεται και από το σύμφωνο συνεργασίας που έχει υπογράψει με τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για την εξάλειψη των σεξιστικών και έμφυλων στερεοτύπων, προκειμένου το συγκεκριμένο διαφημιστικό μήνυμα να αποσυρθεί.