Οι τρεις πρώτοι νικητές προέρχονταν από τους νομούς Καρδίτσας, Πιερίας και Τρικάλων
Αναδεικνύοντας 503 τυχερούς αγρότες που έλαβαν συνολικά €40.000 ευρώ, ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός Συμβολαιακής Γεωργίας και Κτηνοτροφίας της Τράπεζας Πειραιώς. Ο διαγωνισμός απευθυνόταν σε αγρότες που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα του 2015, και είχαν πραγματοποιήσει στη διάρκεια της χρονιάς αυτής, τουλάχιστον μία συναλλαγή με την κάρτα τους.
Οι τρεις πρώτοι νικητές που προέρχονταν από τους νομούς Καρδίτσας, Πιερίας και Τρικάλων, έλαβαν €5.000, €3.000 και €2.000 αντίστοιχα. Συγκεκριμένα, βραβεύτηκαν η κα Κοτρώτσιου Θωμαή βαμβακοπαραγωγός από την Καρδίτσα, ο κ. Σκουλαριώτης Αθανάσιος καπνοπαραγωγός από την Κατερίνη και ο κ. ΠαπαγάτσιαςΧαράλαμπος παραγωγός αραβοσίτου από τα Τρίκαλα. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στη Λάρισα, και τα έπαθλα παραδόθηκαν στους πρώτους νικητές από την Κα Αναστασία Σεκέρη, Βοηθό Γενικό Διευθυντή Δικτύου και επικεφαλής του Δικτύου Βορείου Ελλάδας της Τράπεζας καθώς και από τον κ. Γιάννη Χανιωτάκη, Διευθυντή Ανάπτυξης Εργασιών Αγροτικού Τομέα.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ανακοινώθηκε ότι από την 1.4.2016, η Τράπεζα επιδιώκοντας να συμβάλλει περεταίρω στην μείωση του κόστους παραγωγής, μειώνει τα επιτόκια της «Κάρτας Συμβολαιακής Γεωργίας & Κτηνοτροφίας» καθώς και της «Κάρτας Αγρότη της Τράπεζας Πειραιώς» κατά 1%.
Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα στο πρόγραμμα της Συμβολαιακής Γεωργίας & Κτηνοτροφίας έχουν ενταχθεί περισσότερες από 200 μεταποιητικές και εμπορικές επιχειρήσεις / αγροτικοί συνεταιρισμοί / ομάδες παραγωγών καθώς και περισσότεροι από 18.000 παραγωγοί - γεωργοί και κτηνοτρόφοι- από όλη τη χώρα. Οι χρηματοδοτήσεις σε Κεφάλαια Κίνησης παραγωγών και επιχειρήσεων υπερβαίνουν τα €700 εκατ. Οι ενταγμένες στο Πρόγραμμα επιχειρήσεις απασχολούν περισσότερους από 14.500 εργαζόμενους και πραγματοποιούν εξαγωγές ύψους μεγαλύτερου των €1,4 δισ. σε 73 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Με τις παραπάνω πρωτοβουλίες της, η Τράπεζα Πειραιώς αποδεικνύει για μία ακόμη φορά την ισχυρή δέσμευσή της για παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών με χαμηλό κόστος, αλλά και ανταποδοτικών κινήτρων προς τους πελάτες της-παραγωγούς του αγροτικού τομέα που την εμπιστεύονται.