Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ εξήγησε γιατί κατέθεσε τώρα την πρόταση δυσπιστίας
Το κατώφλι του Αρείου Πάγου πέρασε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης ο οποίος κατέθεσε αναφορά για την υπόθεση των Τεμπών με τους 57 νεκρούς εστιάζοντας στην παραποίηση και διαρροή των ηχητικών με τους καταγεγραμμένους διαλόγους των μηχανοδηγών του ΟΣΕ την ημέρα της τραγωδίας.
Ο κ. Ανδρουλάκης επισκέφθηκε την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεωργία Αδειλίνη συνοδευόμενος από τη βουλευτή Μιλένα Αποστολάκη, τον τομεάρχη Δικαιοσύνης Χρήστο Κακλαμάνη και τον εκπρόσωπο Τύπου Θανάση Γλαβίνα.
Κατά την έξοδο του από το δικαστικό Μέγαρο ο κ. Ανδρουλακης σε δηλώσεις του έκανε λόγο για χάλκευση του επίμαχου ηχητικού υλικού και την προσπάθεια χειραγώγησης της κοινής γνώμης, προκειμένου να δημιουργήσουν την αίσθηση του ανθρώπινου λάθους.
«Το βράδυ της τραγωδίας των Τεμπών, την ώρα που οι διασώστες έψαχναν νεκρούς, αγνοούμενους, την ώρα που όλη η ελληνική κοινωνία θρηνούσε γι' αυτό που είχε συμβεί, κάποιοι είχαν την προτεραιότητα να πάρουν τις επίμαχες συνομιλίες, να τις χαλκευόσουν και να διοχετεύσουν σε φιλικά μέσα με στόχο τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης» ανέφερε ο κ. Ανδρουλακης και συνέχισε λέγοντας:
«Εμείς κάναμε το χρέος μας απέναντι στον ελληνικό λαό, καταθέσαμε για αυτή τη νέα αποκάλυψη πρόταση δυσπιστίας στη Βουλή και σήμερα ήρθαμε και καταθέσαμε αναφορά στην Εισαγγελία τους Αρείου Πάγου για να υπάρχει διερεύνηση της υπόθεσης. Τώρα έχει χρέος η Δικαιοσύνη να κάνει τη δουλειά της.
Όμως μας ρωτούν γιατί καταθέσαμε τώρα την πρόταση δυσπιστίας. Γιατί το ποτήρι ξεχείλισε. Δεν είναι πια ούτε μισοάδειο,ούτε μισογεμάτο. Τη μια διόρισαν παράνομα τον επίμαχο σταθμάρχη, την άλλη η ευρωπαϊκή εισαγγελία τους κατηγορεί για διαφθορά.
Και ενώ έχουν κάνει όλα αυτά μαθαίνουμε ότι εκείνο το βράδυ είχαν προτεραιότητα να χαλκεύσουν τους διαλόγους για να δημιουργήσουν την αίσθηση του ανθρώπινου λάθους και μόνο.
Όλα αυτά δείχνουν ότι η κυβέρνηση του κυρίου Μητσοτάκη λειτουργεί με το τρίπτυχο : Διαφορά, συγκάλυψη και ατιμωρησία. Πρέπει αυτός ο φαύλος κύκλος να σπάσει».
Μαρίσ Ζαχαροπούλου