Οι σχεδιαστές Δημήτρης Στρέπκος και Ελένη Μπαρλά υπογράφουν «πολυτελείς δημιουργίες υψηλής ραπτικής, οι οποίες είναι προσιτές»
«Celebrity Skin».Έχοντας εδραιώσει την παρουσία τους στο προσκήνιο της ελληνικής μόδας κατάφεραν να αποκτήσουν αναγνώριση και στο εξωτερικό. Το αβανγκάρντ, δυναμικό σχεδιαστικό δίδυμο είχε 'κλείσει' πριν από λίγα χρόνια την εβδομάδα μόδας του Μεξικού με ενθουσιώδεις αναφορές και αφιερώματα στα περιοδικά Vogue Brasil και Marie Claire. Ο Δημήτρης Στρέπκος και η Ελένη Μπαρλά είναι οι δύο ευφάνταστοι «προχώ» ντιζάινερς πίσω από το brand «Celebrity Skin».
Για χάρη τους περπάτησαν στην πασαρέλα, φορώντας δημιουργίες τους, καλλιτέχνες όπως η Νίνα Λοτσάρη o Παναγιώτης Πετράκης, η Εβελίνα Παπούλια, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, η Κατερίνα Τσάβαλου και η Άντα Λιβιτσάνου, επιλέγοντας «Celebrity Skin»( www.youtube.com/user/lafenia)και στο εγχώριο «κόκκινο χαλί».
Οι σχεδιαστές Δημήτρης Στρέπκος και Ελένη Μπαρλά υπογράφουν «πολυτελείς δημιουργίες υψηλής ραπτικής, οι οποίες είναι προσιτές».
Ο Δημήτρης Στρέπκος, λίγο πριν την παρουσίαση της νέας συλλογής των Celebrity Skin με τίτλο «hUmAn» στην 19η Athens Xclusive Designers Week (8-11 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής) μιλάει για το μέλλον της ελληνικής μόδας αποτινάσσοντας μοιρολατρία και αρνητικές σκέψεις.
Ως πραγματιστής δουλεύει σκληρά με πίστη ότι τα πράγματα στην ελληνική μόδα θα βελτιωθούν «Αν δεν το πίστευα δεν θα έδειχνα τη νέα μου collection "hUmAn" στην ΑXDW, παρά θα κλεινόμουν στο atelier μου και θα έκλαιγα τη μοίρα μου.
Στρώθηκα λοιπόν στη δουλειά και προσπάθησα να δημιουργήσω κάτι πολύ δυνατό. Γενικά δεν είμαι ρομαντικός».
«Έλλειψη ρευστότητας, ανύπαρκτα υλικά, δυσπιστία στα ελληνικά brands από το κοινό» είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δημιουργοί, όπως τονίζει ο κ. Στρέπκος.
Όσο για την μητρόπολη μόδας της καρδιάς του; «Νέα Υόρκη! Δεν υπάρχει, γιατί απλά είναι η Νέα Υόρκη».