Το Fiesta ST200 θ είναι το ισχυρότερο Fiesta παραγωγής όλων των εποχών
Η Ford παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ένα νέο Fiesta ST200 που αποδίδει 10% περισσότερη ισχύ και 20% περισσότερη ροπή με 200 ίππους & 290 Nm από μία ειδική έκδοση του βενζινοκινητήρα 1.6 EcoBoost.
Το Fiesta ST200 θ είναι το ισχυρότερο Fiesta παραγωγής όλων των εποχών με επιτάχυνση 0 - 100 km/h) σε 6,7 δευτ. Θα περιλαμβάνει ειδικό εξοπλισμό με μοναδικό εξωτερικό Storm Grey, ζάντες αλουμινίου με μηχανουργική κατεργασία και μαύρο ματ φινίρισμα και ειδικές λεπτομέρειες εσωτερικού.
Η παραγωγή του Fiesta ST200 ξεκινά τον Ιούνιο με τις πρώτες παραδόσεις στους πελάτες να ακολουθούν αμέσως μετά.
Επίσης στη Γενεύη έκανε το Ευρωπαϊκό εκθεσιακό ντεμπούτο του το νέο Ford Kuga, πλαισιωμένο από την έκδοση δρόμου και το αγωνιστικό Ford GT μαζί για πρώτη φορά στην Ευρώπη.
Fiesta ST 200
Πέραν της αποκλειστικής εξωτερικής απόχρωσης και των ζαντών αλουμινίου 17 ιντσών, τα μοντέλα Fiesta ST200 θα περιλαμβάνουν κόκκινες δαγκάνες φρένων και αναβαθμισμένο εσωτερικό με μοναδικά εμπρός καθίσματα, ημιδερμάτινα σε μαύρο χρώμα (Charcoal Recaro) και αντίθετη ασημί ραφή, μαζί με φωτιζόμενα διακοσμητικά μαρσπιέ και ζώνες ασφαλείας με ασημί λεπτομέρειες.
Ο 1.6 EcoBoost του Fiesta ST200 αποδίδει +15 ίππους και ροπή +30 Nm για μέχρι 20 δευτερόλεπτα μέσω overboost. Μια πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης 4,06 από 3,82 στο Fiesta ST – βελτιώνει την εν κινήσει επιτάχυνση για βελτιωμένη οδηγησιμότητα και ακόμα πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία. Η τελική ταχύτητα είναι 230 km/h.
Όπως το Fiesta ST, το ST200 προσφέρει βελτιστοποιημένο στρίψιμο και ευελιξία χρησιμοποιώντας:
• Enhanced Torque Vectoring Control και 3-mode Electronic Stability Control
• Ειδικά ακροαξόνια στον εμπρός άξονα
• Αναβαθμισμένο ημιάκαμπτο άξονα για μειωμένες κλίσεις αμαξώματος
• Μοναδικές ρυθμίσεις εμπρός και πίσω ελατηρίων και αποσβεστήρων με 15 mm χαμηλότερο κέντρο βάρους
• Πιο γρήγορη κρεμαγιέρα με λόγο υποπολλαπλασιασμού 13.69:1 και πιο κοντά ημίμπαρα
• Αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερο σέρβο και πίσω δίσκους
Νέο Kuga με SYNC 3
Το νέο Ford Kuga έδωσε το παρών στη Γενεύη έχοντας σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου συστήματος σύστημα επικοινωνίας & ψυχαγωγίας της Ford SYNC 3 για πρώτη φορά στην Ευρώπη στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη.
Το SYNC 3 προσφέρει πιο διαισθητική και φιλική προς το χρήστη εμπειρία, μεγαλύτερη ταχύτητα και λειτουργία με απλούστερες φωνητικές εντολές. Οι οδηγοί του Kuga μπορούν να ελέγχουν την οθόνη 8 ιντσών του SYNC 3 με μέσω χειρισμών pinch & swipe. Οι χρήστες iPhone μπορούν να ενεργοποιούν το Apple CarPlay, και οι χρήστες Android το Android Auto, δύο διεπαφές ειδικά σχεδιασμένες για τέτοιου τύπου smartphones.
Το νέο Kuga είναι σχεδιασμένο για να κάνει την οδήγηση απλούστερη, ασφαλέστερη, πιο απολαυστική, και πιο προσιτή χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού Ford, ένα εργονομικό και άνετο εσωτερικό και αποδοτικούς κινητήρες. Ανάμεσά τους είναι ένας νέος 1.5 TDCi diesel 120 ίππων ο οποίος στοχεύει σε 5% βελτιωμένη κατανάλωση συγκριτικά με τον απερχόμενο 2.0-litre TDCi 120 ίππων. Το νέο Kuga διαθέτει επίσης ένα τολμηρό, σπορ νέο εξωτερικό.
Ford GT «δρόμου»
Η Ford νωρίτερα αυτό το μήνα επιβεβαίωσε ότι τέσσερα Ford Chip Ganassi Racing Ford GT – δύο που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA για το 2016, FIA - World Endurance Championship (WEC), και δύο στο 2016 IMSA WeatherTech SportsCar Championship – θα τρέξουν στην κατηγορία GTE Pro στο διάσημο αγώνα αντοχής 24 ώρες του Le Mans, 18-19 Ιουνίου.
Η Ford επιστρέφει στο Le Mans 50 χρόνια αφότου πέτυχε το θρυλικό τερματισμό 1-2-3 στον αγώνα του 1966 με το πρώτο αγωνιστικό Ford GT40. Τα τέσσερα αυτοκίνητα θα φέρουν τους αριθμούς 66, 67, 68 and 69 σε ένδειξη τιμής στις τέσσερις διαδοχικές νίκες της Ford στο Le Mans μεταξύ 1966 και 1969.
Την αγωνιστική και την έκδοση δρόμου Ford GT στη Γενεύη θα πλαισιώσουν τέσσερις οδηγοί της Ford Chip Ganassi Racing Le Mans. Πρόκειται για τους Stefan Muecke, Olivier Pla και Andy Priaulx από το WEC, και ο Dirk Mueller από το πρωτάθλημα IMSA.
Στην κορυφή της γκάμας Ford Performance, το νέο Ford GT αποτελεί τεχνολογική βιτρίνα για τις επιδόσεις του EcoBoost, την αεροδυναμική και την ελαφριά δομή από ανθρακονήματα.
Το Ford GT θα είναι ένα από τα πιο αποκλειστικά οχήματα Ford όλων των εποχών με πωλήσεις περιορισμένου αριθμού σε όλο τον κόσμο. Η παραγωγή για Ευρωπαίους πελάτες θα ξεκινήσει αργότερα μέσα στη χρονιά.