Η Ford παρουσίασε επίσης νέες προτάσεις εξατομίκευσης εξωτερικού στυλ των Mondeo Vignale και S MAX Vignale
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Ford παρουσιάζει νέα μοντέλα και αποκλειστικές υπηρεσίες της φιλοσοφίας Vignale που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των πελατών.
Πρόκειται για το νέο Edge Vignale (το πρώτο μοντέλο της εταιρίας στην αγορά πολυτελών SUV στην Ευρώπη) και το νέο S-MAX Vignale. ΟΙ τιμές για το Edge Vignale θα ανακοινωθούν αργότερα μέσα στη χρονιά, ενώ το S-MAX Vignale είναι διαθέσιμο για παραγγελία.
Το φως της δημοσιότητας είδε για πρώτη φορά το 5θυρο Mondeo Vignale που θα αρχίσει να πωλείται το 2017, καθώς και μία πρωτότυπη έκδοση Kuga Vignale για το μέλλον.
Επίσης η Ford παρουσίασε νέες προτάσεις εξατομίκευσης εξωτερικού στυλ των Mondeo Vignale και S MAX Vignale.
Η εκτεταμένη προϊοντική γκάμα Ford Vignale θα διατίθεται για παραγγελία στα FordStores σε όλη την Ευρώπη και σε εμπόρους Ford της επιλογής των πελατών. Τα FordStores ενσωματώνουν Vignale Lounges που προσφέρουν μία εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς με την υποστήριξη ενός Συμβούλου Vignale. Η Ford έχει ήδη ιδρύσει 300 FordStores υπολογίζει να φτάσει τα 500 στις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Η Ford λανσάρει επίσης μία νέα υπηρεσία για ταξίδια και προτάσεις lifestyle με την οποία οι πελάτες Vignale θα επωφελούνται από αξιόλογες προσφορές και θα έχουν πρόσβαση σε διάφορα events όπως η Έκθεση Λουλουδιών του Τσέλσι στο Λονδίνο και το Grand Prix F1 του Μονακό καθώς και VIP πρόσβαση σε πρεμιέρες στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Κανών.
Οι πρώτοι «πρεσβευτές» της φιλοσοφίας Vignale (πρωτοπόροι από το χώρο της μόδας, του ντιζάιν και της τεχνολογίας), οι οποίοι θα πρωταγωνιστήσουν σε έντυπο / ηλεκτρονικό Τύπο και σε ψηφιακές καμπάνιες λανσαρίσματος Ford Vignale είναι:
• Οι Joe Casely-Hayford OBE και Charlie Casely-Hayford, πατέρας και γιος από τη Βρετανία ιδρυτές του οίκου μόδας Casely-Hayford, και σχεδιαστές των αστέρων.
• Ο Kai Petermann, Γερμανός σχεδιαστής, digital influencer και ιδρυτής του online blog stilsucht.de
Vignale στη Γενεύη
Η Ford παρουσιάζει το S-MAX Vignale στη Γενεύη σε αποκλειστική ιριδίζουσα μεταλλική εξωτερική απόχρωση Vignale Milano Grigio και σε Vignale White Platinum.
Το Edge Vignale εκτίθεται σε μία πλούσια μεταλλική, καφέ απόχρωση Vignale Ametista Scura, και σε Vignale White Platinum. Και τα δύο οχήματα φέρουν τη χαρακτηριστική, εξαγωνική πάνω μάσκα Ford Vignale με σκούρο ματ φινίρισμα και αλουμινένιο πλαίσιο.
Έξυπνες στυλιστικές λεπτομέρειες αναδεικνύουν το στοιχείο της αποκλειστικότητας και περιλαμβάνουν τους χρωμιωμένους προβολείς ομίχλης του Ford Edge Vignale, το αλουμινένιο ένθετο με χαραγμένο το σήμα Vignale στην πίσω πόρτα του Ford S-MAX Vignale και αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών και για τα δύο μοντέλα.
Η πολυτέλεια στο εσωτερικό των S-MAX Vignale και Edge Vignale τονίζεται με καπιτονέ δέρμα Windsor διακοσμημένο με ραφή σε στυλ tuxedo. Το δερμάτινο σαλόνι διατίθεται σε απόχρωση ανοιχτού Cashmere ή σκούρου Ebony. Το δέρμα Ebony ντύνει επίσης το κεντρικό υποβραχιόνιο, την κονσόλα αποθήκευσης και το ταμπλό το οποίο φέρει ειδικό αλουμινένιο ένθετο στην πλευρά του συνοδηγού.
Το νέο 5θυρο Vignale Mondeo παρουσιάζεται για πρώτη φορά μετά τα 4θυρα και wagon μοντέλα Mondeo Vignale που λανσαρίστηκαν πέρσι. Οι πελάτες των Mondeo Vignale και S-MAX Vignale θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης, με ζάντες και πλαίσια προβολέων ομίχλης σε σκούρο αλουμίνιο, και εξωτερικό χωρίς πρόσθετες λεπτομέρειες χρωμίου, που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στη Γενεύη.
Τα S-MAX Vignale, Edge Vignale και Mondeo Vignale θα περιλαμβάνουν στάνταρ το Σύστημα επικοινωνίας & ψυχαγωγίας SYNC 3 που είναι ταχύτερο και περιλαμβάνει ανασχεδιασμένη οθόνη αφής 8 ιντσών που ελέγχεται για πρώτη φορά μέσω χειρισμών «pinch & swipe».
Πιέζοντας απλά ένα μπουτόν και λέγοντας “I need a coffee,” “I need petrol,” και “I need to park,” οι οδηγοί μπορούν να εντοπίζουν γειτονικά καφέ, σταθμούς ανεφοδιασμού ή πάρκινγκ αυτοκινήτων και να βρίσκουν σταθμούς τρένων, αεροδρόμια και ξενοδοχεία. Το σύστημα, στη συνέχεια, καθοδηγεί τον οδηγό στον επιλεγμένο προορισμό μέσω της λειτουργίας πλοήγησης.
Μία ακόμα προηγμένη τεχνολογία με την ονομασία Ford Active Noise Control, χρησιμοποιεί τρία μικρόφωνα στρατηγικά τοποθετημένα σε όλη την καμπίνα για να παρακολουθούν το θόρυβο του κινητήρα στο εσωτερικό, ώστε να παράγουν ακουστικά κύματα αντίθετη φάσης που εξουδετερώνουν το θόρυβο του κινητήρα και βελτιώνουν το επίπεδο άνεσης. Η γκάμα ισχυρών κινητήρων περιλαμβάνει τον bi-turbo 2.0 TDCi diesel 210 ίππων της Ford.
Kuga Vignale Concept
Το Ford Kuga Vignale Concept δίνει μία γεύση από το μέλλον των πολυτελών SUV της Ford στην Ευρώπη, χρησιμοποιώντας ως σημείο εκκίνησης το μεσαίο SUV Kuga που κάνει το Ευρωπαϊκό εκθεσιακό ντεμπούτο του στη Γενεύη.
Το Kuga Vignale Concept είναι βαμμένο σε Vignale Palazzo Pearl, με λαμπερό σκούρο φινίρισμα στις εμπρός και πίσω ποδιές, τα πλαίσια των προβολέων ομίχλης και ένθετα θυρών, ενώ μία στιλπνή μαύρη απόχρωση τονίζει τον κάτω αεραγωγό και τα ένθετα των προβολέων ομίχλης.
Το εσωτερικό του Kuga Vignale Concept διαθέτει μοναδικές δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα, τις πόρτες και το ταμπλό με ραφή σε στυλ tuxedo. Με δέρμα είναι ντυμένο το πάτωμα του χώρου αποσκευών και το εσωτερικό της πίσω πόρτας.
Στο εσωτερικό, στις κολώνες των παραθύρων και την επένδυση οροφής, χρησιμοποιείται Alcantara που προσδίδει μία σουέντ εικόνα. Το ντουλαπάκι και ο αποθηκευτικός χώρος του υποβραχιονίου φέρουν μάλλινη επένδυση ενώ η κεντρική κονσόλα βάφεται σε premium σκούρο γκρι Opale με περλέ λάμψη.
Σχεδόν 4 στα 5 από τα 102.000 Kuga που πουλήθηκαν το 2015 ήταν κορυφαίες εκδόσεις Titanium. Αυτό υποδηλώνει τη μεγάλη ζήτηση για πολυτελείς εκδόσεις στην κατηγορία SUV που προβλέπεται μάλιστα να αυξηθεί κατά 27% επί όλων των Ευρωπαϊκών πωλήσεων οχημάτων μέχρι το 2020, από 20% που ήταν το 2014.
Ταξίδι με Στυλ
Οι πελάτες Ford Vignale εκτιμούν τις εμπειρίες και θεωρούν το χρόνο ως υπέρτατη πολυτέλεια. Η Ford θα προσφέρει μία αποκλειστική υπηρεσία που θα βοηθά τους πελάτες σε όλη την Ευρώπη να διευθετούν αποδοτικά αποκλειστικές εμπειρίες ταξιδιών και lifestyle.
Η υπηρεσία που προσφέρεται σε συνεργασία με το Total Management (ένα παγκόσμιο πρακτορείο δραστηριοτήτων, lifestyle και ταξιδιών) θα παρέχει μία προσεκτικά επιλεγμένη συλλογή εμπειριών σε πελάτες Vignale. Μεταξύ αυτών θα είναι διαλείμματα σε πολυτελή μέρη όπως Relais & Châteaux Mas de Torrent στο Girona, Ισπανία, και Grayshott Spa & Hotel στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Επίσης θα προσφέρονται αποκλειστικές προσφορές για θεατρικής, μουσικές και αθλητικές δραστηριότητες όπως το French Open. Η Ford θα κρατά τους πελάτες της ενήμερους για τις τελευταίες αποκλειστικές ευκαιρίες στο χώρο των ταξιδιών και του lifestyle με μηνιαία ενημέρωση μέσω email, ξεκινώντας στην Ευρώπη τον τρέχοντα μήνα.
Πρόσθετα οφέλη που θα μπορούν να απολαμβάνουν οι πελάτες Ford Vignale είναι η εφαρμογή Vignale Service για λειτουργικά συστήματα Apple και Android. Η εφαρμογή προσφέρει άμεση σύνδεση σε online lifestyle περιεχόμενο από το Vignale Magazine, πέρα από συμβουλές και πληροφορίες οδήγησης. Επίσης προσφέρει εντοπιστή εμπόρου, και υπηρεσίες που βασίζονται σε GPS, όπως Ford Vignale Park Me, εντοπιστή σταθμών ανεφοδιασμού και απευθείας σύνδεση με ένα άγγιγμα (one-touch) με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης ή λειτουργία Ford Vignale One Call.
Vignale Collection
Η 2016 Vignale Collection περιλαμβάνει μία σειρά σχεδίων που δημιούργησαν οι σχεδιαστές Vignale. Η Vignale Collection που μπορεί κάποιος να παραγγείλει στα Vignale Lounges και μέσω ενός ειδικού online store, περιλαμβάνει μία χειροποίητη, δερμάτινη θήκη iPad και τσάντα γραφείου που παραπέμπουν στη χαρακτηριστική μάσκα Ford Vignale μάσκα και το καπιτονέ σχέδιο των χειροποίητων καθισμάτων.
Άλλα αξεσουάρ είναι: ένας εξωτερικός φορτιστής μπαταρίας με δερμάτινη επένδυση από δέρμα υψηλής ποιότητας. Ένα Vignale δερμάτινο σετ γραφής με αποκλειστικής σχεδίασης πένα και στυλό LAMY Vignale. Δερμάτινη θήκη για ταξιδιωτικά έγγραφα, ένα πορτοφόλι και θήκη δερμάτινων γυαλιών. Επιπλέον η Vignale Collection για πρώτη φορά προσφέρει μία νέα σειρά notebooks με μαλακή δερμάτινη επένδυση.