Από τα τέλη του 2027 το μητρικό εργοστάσιο του BMW Group θα είναι η πρώτη μονάδα παγκοσμίως που θα κατασκευάζει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση συνεχίζεται, παρά τις δυσκολίες που έχουν προκύψει στην παραγωγή των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων, στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης και στην τιμολογιακή πολιτική.
Η BMW προετοιμάζεται για την έναρξη της παραγωγής του νέου μοντέλου Neue Klasse, το οποίο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτότυπου στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Μόναχο 2023(IAA 2023). Η αμιγώς ηλεκτρική Neue Klasse θα κατασκευάζεται αρχικά στο εργοστάσιο του Μονάχου παράλληλα με τα σημερινά μοντέλα. Ένα χρόνο αργότερα, από τα τέλη του 2027, το μητρικό εργοστάσιο του BMW Group θα είναι η πρώτη από τις υπάρχουσες μονάδες του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής του που θα κατασκευάζει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, μετά από τον απαιτούμενο μετασχηματισμό. Ως εκ τούτου, η εποχή των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στο Μόναχο θα ολοκληρωθεί 75 χρόνια από το λανσάρισμα της BMW 501 το 1952.
H Neue Klasse που παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτότυπου για πρώτη φορά στο κοινό στο IAA Mobility International Motor Show 2023 στο Μόναχο, υπόσχεται ψηφιακή εμπειρία που συνδυάζει τον πραγματικό και τον εικονικό κόσμο. Η αυξημένη χρήση δευτερογενών πρώτων υλών, η αποδοτική ως προς τη χρήση των πόρων παραγωγή και το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με την τεχνολογία BMW eDrive έκτης γενιάς μειώνουν το ανθρακικό αποτύπωμα της Neue Klasse σε όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος. Τα αναλογικά χειριστήρια έχουν μειωθεί στο ελάχιστο. Η αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και αυτοκινήτου πραγματοποιείται μέσω του Panoramic Vision, της κεντρικής οθόνης και των πλήκτρων πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι.
Εκτός από τους αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες, οι σημαντικές εξελίξεις στη νέα τεχνολογία eDrive περιλαμβάνουν πρόσφατα εξελιγμένες στρογγυλές κυψέλες μπαταρίας, με πάνω από 20% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις πρισματικές κυψέλες που χρησιμοποιούνταν στο παρελθόν. Η έκτη γενιά της τεχνολογίας eDrive θα βελτιώσει την ταχύτητα φόρτισης για τα μοντέλα Neue Klasse κατά έως και 30%, αυξάνοντας συγχρόνως την αυτονομία τους έως και 30%. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών των μέτρων, η συνολική αποδοτικότητα του οχήματος θα αυξηθεί έως και 25%, ανακοίνωσε η εταιρεία.
Η Neue Klasse θα κατασκευάζεται χωρίς ορυκτά καύσιμα και με ευρεία χρήση πρωτογενών και δευτερογενών υλικών που παράγονται με μειωμένες εκπομπές CO2. Ως εκ τούτου, αυτό θα δώσει σημαντική ώθηση στην ατομική κινητικότητα με αποδοτική χρήση πόρων. Η υψηλή ενεργειακή απόδοση κατά τη φάση χρήσης του οχήματος θα διασφαλίζεται με τη βελτιστοποίηση του βάρους, της αντίστασης του αέρα και της κύλισης, καθώς και με την έξυπνη διαχείριση της θερμότητας, ειδικά για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με τη χρήση της τεχνολογίας BMW eDrive έκτης γενιάς.