Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το σκάνδαλο με τις «πειραγμένες» μετρήσεις εκπομπών σε αυτοκίνητα της Volkswagen, καθώς σύμφωνα με μαρτυρίες προσώπων με γνώση της υπόθεσης που επικαλείται το πρακτορείο Reuters, στα επτά χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων η Volkswagen έχει παραδεχθεί πως έκανε χρήση του επίμαχου παράνομου λογισμικού, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε αντίστοιχα λογισμικά για συνολικά τέσσερις τύπους κινητήρων ντίζελ.
Όταν το 2008 εγκαταστάθηκε για πρώτη φορά το επίμαχο λογισμικό, η Volkswagen χρησιμοποιούσε τον κινητήρα EA189 στα ντίζελ οχήματά της, όμως αργότερα εγκατέστησε μία διαφορετική εκδοχή του λογισμικού αυτού στα οχήματα με κινητήρες EA288, καθώς και σε οχήματα με δύο ακόμα τύπους κινητήρων, σύμφωνα με το Reuters.
Αν και κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώνεται επισήμως από την Volkswagen, αν ισχύει θα σημάνει πολλά περισσότερα προβλήματα για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς ουσιαστικά θα αποτελέσει την επιβεβαίωση ότι στο σκάνδαλο δεν εμπλέκονται λίγα και συγκεκριμένα άτομα, αλλά πολλά και ανώτερα στελέχη της Volkswagen. Όπως εκτιμούν αναλυτές, το επίμαχο λογισμικό θα έπρεπε να αλλάζει από κινητήρα σε κινητήρα, και επομένως δεν θα μπορούσαν οι τεχνικοί λογισμικού της εταιρείας να μη γνώριζαν τι έπρατταν.
Αν μάλιστα αποδειχθεί ότι ανώτερα στελέχη της εταιρείας εμπλέκονται στο σκάνδαλο, τότε το πλήγμα για την εταιρεία θα είναι μεγαλύτερο, καθώς θα επιφέρει μεγαλύτερα πρόστιμα στην επιχείρηση, καθώς και πιο εκτεταμένες αλλαγές σε διευθυντικές θέσεις, δύο σημεία που ενδιαφέρουν πολύ τους επενδυτές και μπορούν να οδηγήσουν σε σοβαρές οικονομικές απώλειες για τη Volkswagen.
Έτσι, ίσως η διαβεβαίωση του επικεφαλής της Volkswagen στις ΗΠΑ, Μάικλ Χορν, ότι για το σκάνδαλο ευθύνονται «ορισμένοι άνθρωποι», να τίθεται υπό αμφισβήτηση, με απρόβλεπτες συνέπειες για τον γερμανικό κολοσσό.