Για τέσσερις ημέρες οι 12 προσκεκλημένοι δήλωσαν εντυπωσιασμένοι
Με στόχο την προβολή της Κω, που προσφέρει στους ταξιδιώτες μοναδικές εμπειρίες, ο δήμος, στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την εταιρεία CK Strategies και την υποστήριξη του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών, διοργάνωσε ένα ξεχωριστό ταξίδι εξοικείωσης με διακεκριμένους δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες από την ολλανδική και βελγική αγορά.
Την αποστολή συνόδευσε και η αναπληρώτρια διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ Κάτω Χωρών, Άντζελα Τζίφα.
Για τέσσερις ημέρες οι 12 προσκεκλημένοι, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, δήλωσαν εντυπωσιασμένοι τόσο από την πληθώρα και την ποικιλία των δυνατοτήτων που προσφέρει η Κως, από την πλούσια ιστορία και τον πολιτισμό της, τις απαράμιλλες ομορφιές, την μοναδική φιλοξενία και την αυθεντικότητα της τουριστικής εμπειρίας, όσο και από το εξαιρετικά ξενοδοχειακό δυναμικό που διαθέτει.
Η Κως ξεχωρίζει ως ο κορυφαίος καλοκαιρινός προορισμός των Δωδεκανήσων. Μία πραγματική μεσογειακή όαση, τόσο για τους λάτρεις της ιστορίας όσο και για τους λάτρεις της περιπέτειας. Η εκτεταμένη βλάστηση, το ήπιο κλίμα, τα γαλάζια νερά του Αιγαίου και οι ατελείωτες ακτές της συνθέτουν ένα τοπίο εξαιρετικής ομορφιάς, ιδανικό για καλοκαιρινές διακοπές, επισημάνθηκε στο ΑΠΕ ΜΠΕ.
Η γνήσια ελληνική φιλοξενία είναι μοναδική στην Κω, με τους ντόπιους συνεχώς να προσπαθούν να γεμίσουν το ταξίδι με τοπικές γεύσεις, έθιμα ή παραδόσεις. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι εκατοντάδες επισκέπτες επιλέγουν επανειλημμένα την Κω για τις καλοκαιρινές τους διακοπές εδώ και δεκαετίες, αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Σκοπός της πρωτοβουλίας ήταν να γνωρίσουν οι δημοσιογράφοι και οι τουριστικοί πράκτορες τον τόπο και να καταγράψουν αυτή τους τη εμπειρία στα ΜΜΕ που εκπροσωπούν.
Σε ό,τι αφορά τους τουριστικούς πράκτορες, αποκόμισαν μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, αλλά και τους ανθρώπους, προκειμένου να εντάξουν στα προγράμματα εκδρομών τους τον προορισμό της Κω.