Το Ράλι Ακρόπολις 2015 δεν προσμετρά μόνο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι, αλλά και στο αντίστοιχο Ελληνικό, με το ενδιαφέρον για τους εγχώριους τίτλους να βρίσκεται στο αποκορύφωμά του.
Έτσι, 46 πληρώματα είναι έτοιμα να περάσουν τη ράμπα της αφετηρίας στην Ακρόπολη, με στόχο τη συμμετοχή στον απαιτητικότερο αγώνα του εθνικού Πρωταθλήματος και τη συγκομιδή του μέγιστου των βαθμών.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, και μάλιστα με υψηλό συντελεστή (συγκεκριμένα, με 1,5 το Σάββατο και 2 την Κυριακή), κάτι που σημαίνει ότι ο αγώνας θα διαδραματίσει ιδιαίτερο ρόλο στην εξέλιξη του φετινού Πρωταθλήματος.
Αναμενόμενα, λοιπόν, παρόντες στον αγώνα είναι όλοι οι πρωταγωνιστές του θεσμού. Οι επικεφαλής της βαθμολογίας, Λ. Κύρκος-Γ. Πολυζώης, με το Mitsubishi Lancer EVO IX θα προσπαθήσουν να εξασφαλίσουν και μαθηματικά τον τίτλο, αν και απομένουν ακόμα δύο γύροι για την ολοκλήρωση του θεσμού. Οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, που ακολουθούν στη βαθμολογία, θα προσπαθήσουν για το καλύτερο με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους Γ. Φιλιππίδη-Μ. Παυλή Κορρέ, που επικράτησαν στον 4ο γύρο του Πρωταθλήματος, το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., με επίσης ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς. Βέβαια, σε αυτούς πρέπει να προσθέσουμε τους Λ. Αθανασούλα-Ν. Ζακχαίο με το Skoda Fabia R5, οι οποίοι μπορεί να μην ακολουθούν το Πρωτάθλημα, αλλά με μια καλή επίδοσή τους θα κόψουν βαθμούς από τους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου.
Φυσικά, δεν είναι μόνο οι προαναφερθέντες αυτοί που αναμένεται να διακριθούν στις ειδικές διαδρομές του Ακρόπολις 2015, αλλά και αρκετά ακόμα πληρώματα από την Ελλάδα, σε διάφορες κατηγορίες. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τεράστιο ενδιαφέρον έχει η μάχη της F2, με τρεις οδηγούς να ισοβαθμούν στην κορυφή της βαθμολογίας, την ώρα που ακόμα επτά ακολουθούν από κοντά, έτοιμοι να εκμεταλλευτούν πιθανό στραβοπάτημα, και όχι μόνο! Σημειώστε ότι, από τα συνολικά 46 πληρώματα, 16 έχουν δικαίωμα συγκομιδής βαθμών τόσο στο Ευρωπαϊκό όσο και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα, ενώ 32 θα αγωνιστούν μόνο για το εθνικό Πρωτάθλημα. Επίσης, με δεδομένο ότι κάθε ημέρα προσμετρά ξεχωριστά, από τα 32 πληρώματα του ελληνικού αγώνα, τα 17 θα εκκινήσουν και τις δύο ημέρες, ενώ επιπλέον 6 θα ακολουθήσουν το πρώτο σκέλος και 9 το δεύτερο.