Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Ronaldο «έχει καλύψει σχεδόν κάθε μέρος του σώματός του με χορηγούς», μια κίνηση που τον έχει μετατρέψει σε μία αυτοκρατορία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων
Μπορεί να έγινε γνωστός, φορώντας ένα ζευγάρι κάλτσες μέχρι το γόνατο, ένα σφιχτό T-shirt και ένα σορτς, αλλά πλέον ο Cristiano Ronaldo (Κριστιάνο Ρονάλντο) χρησιμοποιώντας τις δεξιότητες που διαθέτει εντός του γηπέδου αναδεικνύει το στιλ του στους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο.
Ακολουθώντας τα βήματα στο χώρο της μόδας όπως έκανε ο πρώην συνάδελφός του David Beckham (Ντέιβιντ Μπέκαμ) ο Ronaldo ξεκίνησε τη δική του μάρκα ρούχων, CR7, το 2013 και από τότε αύξησε σταδιακά τα προϊόντα της σειράς, συμπεριλαμβάνοντας και μία ολοκληρωμένη σειρά από αντρικά ρούχα.
Δουλεύοντας μαζί με τον σχεδιαστή Richard Chai (Ρίτσαρντ Τσάι) και την εταιρεία JBS Textile Group, ο διάσημος ποδοσφαιριστής προσφέρει τώρα μια σειρά από σπορ και πολυτελή αντικείμενα, από εσώρουχα, πουκάμισα, κάλτσες μέχρι και παπούτσια. Στην πραγματικότητα ο σταρ των γηπέδων ταυτόχρονα με τα βήματά του στα γήπεδα προετοιμάζει και τις νέες του δραστηριότητες και φαίνεται ότι τα επόμενα χρόνια θα υπάρξει περαιτέρω ανάπτυξη της CR7.
Εξάλλου, παράλληλα με τη συμφωνία χορηγίας του από μία ιαπωνική εταιρεία κατασκευής εξοπλισμού γυμναστικής, ο Ronaldo έχει υπογράψει συμφωνίες με το PokerStars, που είναι ένα ηλεκτρονικό καζίνο, με την Samsung και τα KFC. Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Ronaldο «έχει καλύψει σχεδόν κάθε μέρος του σώματός του με χορηγούς», μια κίνηση που τον έχει μετατρέψει σε μία αυτοκρατορία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων.
Ωστόσο αιχμή του δόρατος της δικής του εταιρείας παραμένουν τα εσώρουχα. Φυσικά, για να επιβιώσει στον κόσμο της μόδας, γνωρίζει ότι το κλειδί είναι η ποικιλομορφία και να εξασφαλίσει ότι η CR7 είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τον σύγχρονο άνδρα, ντύνοντας τον από την κορυφή έως τα νύχια.