Η εταιρεία τρέχει ένα πείραμα παγκοσμίως που ωθεί τους χρήστες να επιτρέψουν τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium
Το YouTube φαίνεται πως θέλει να υιοθετήσει μία πιο επιθετική στρατηγική απέναντι σε αυτούς που χρησιμοποιούν ad blockers, εφαρμογές δηλαδή που μπλοκάρουν την προβολή διαφημίσεων στην δημοφιλή πλατφόρμα.
Σύμφωνα με το BleepingComputer, χρήστες αναρτούν screenshots στα social media, τα οποία δείχνουν μία pop-up προειδοποίηση από το YouTube, στην οποία αναφέρεται, πως ο player τους θα μπλοκαριστεί μετά από τρία videos. Πρακτικά, το YouTube λέει πως θα μπλοκαριστεί η δυνατότητά τους να βλέπουν βίντεο στην πλατφόρμα, αν δεν απενεργοποιήσουν τον ad blocker τους ή δε βάλουν στις εξαιρέσεις το YouTube. Τους προτρέπει επίσης, να επιλέξουν τη συνδρομή στο YouTube Premium, αν δε θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις, έτσι ώστε «οι δημιουργοί να μπορούν να πληρώνονται».
Όπως επισημαίνει η εταιρεία, οι διαφημίσεις επιτρέπουν στο YouTube να παραμένει δωρεάν για δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Το YouTube επιβεβαίωσε, πως η νέα αυτή τακτική είναι μέρος ενός πειράματος. Πρόσθεσε πως η πλατφόρμα θα μπλοκάρει την αναπαραγωγή βίντεο, μόνο αν οι χρήστες αγνοούν επαναλαμβανόμενα τις εκκλήσεις να επιτρέψουν τις διαφημίσεις στο YouTube, χωρίς να ξεκαθαρίζει, αν το μπλοκάρισμα θα έρθει μετά τα τρία βίντεο ή θα δοθούν περισσότερες ευκαιρίες.
Προς το παρόν, το πείραμα αφορά ένα μικρό αριθμό χρηστών, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες ως προς τον ακριβή αριθμό ή τις περιοχές του πλανήτη που λαμβάνει χώρα.