Ο Nick van Woert είναι καλλιτέχνης και κινούμενος καθημερινά στο κέντρο της πολύβουης μητρόπολης που είναι η Νέα Υόρκη έχει βρει την υγειά του με το πρακτικότατο ΧΤ600 του 1991. Σε αντίθεση με ό,τι θα έκανε ο μέσος μοτοσικλετιστής, όταν αισθάνθηκε την ώρα της ανανέωσης να πλησιάζει δεν κινήθηκε προς αντικατάσταση της μοτοσικλέτας του, αλλά αποφάσισε να βάλει σε δράση τη δική του δημιουργικότητα.
Η αρχή έγινε με μια σειρά ατσάλινων φύλλων που είχε στο στούντιό του από κάποιο παλιότερο έργο του, με τα οποία έφτιαξε στο χέρι το ρεζερβουάρ και τα φτερά της μοτοσικλέτας του. Στη συνέχεια τροποποίησε το υποπλαίσιο για να κοντύνει και έφτιαξε έναν ευθύγραμμο χειροποίητο λαιμό για ταιριάξει με το πολύ θορυβώδες τελικό της Cone Engineering στην εξάτμιση. Με ελεύθερη εισαγωγή αέρα στο καρμπυρατέρ και αυτήν την εξάτμιση, ουσιαστικά κλείνει και το κεφάλαιο των βελτιώσεων στον κινητήρα - ο οποίος κατά τα λοιπά παραμένει σε στοκ μορφή.
Η μεγάλη αλλαγή που αναπόφευκτα βγάζει μάτια, ωστόσο, αφορά στο πιρούνι, το οποίο προέρχεται από ένα Honda CRF και είναι 47 χιλιοστών με πλήρεις ρυθμίσεις. Πίσω το αμορτισέρ προέρχεται από τη Works Performance, ενώ αλλαγμένος είναι και ο μπροστινός τροχός με έναν 18 ιντσών για να ταιριάζει με τον πίσω.
Το σύνολο ολοκληρώνεται με μια σειρά παρεμβάσεων όπως η δερμάτινη σέλα της εταιρείας Meccanica από το Brooklyn, το πίσω φανάρι της James Crowe που ο van Woert τροποποίησε για να ενσωματώσει και τα LED φλασάκια, καθώς και τα μπροστινά LED φλας που μετά δυσκολίας μπορεί κάποιος να διακρίνει (όταν είναι σβηστά) στις άκρες της πάνω τιμονόπλακας.
Φυσικά το ΧΤ αυτό δεν είναι προς πώληση, αλλά όπως μας λέει ο δημιουργός του, αν βρεθείτε στη Νέα Υόρκη ενόσω αυτό κινείται στην περιοχή, σίγουρα θα το ακούσετε.
Πηγή: mototriti.gr