Συνεχίζοντας την επεκτατική πολιτική της, η Dacia ετοιμάζει το πρώτο της μίνι μοντέλο με σκοπό να είναι έτοιμο μέσα στην ερχόμενη διετία, ενώ παράλληλα θα είναι και το φθηνότερο στη γκάμα της. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα ακολουθήσει τη λογική εξέλιξης και κατασκευής όλων των σύγχρονων δημιουργιών της μάρκας, βασιζόμενο σε πάτωμα και μηχανικά μέρη προηγούμενου μοντέλου της «μαμάς» Renault και πιο συγκεκριμένα του Twingo. Στόχος της Dacia είναι να φέρει το πρώτο της μίνι σε τιμή κοντά στα 6.000 ευρώ για την ευρωπαϊκή αγορά, τονίζοντας ακόμη περισσότερο την αναμενόμενα κορυφαία Σχέση Τιμής-Αξίας.
Σχεδιαστικά, οι «κατάσκοποί» μας μέσω της ηλεκτρονικά επεξεργασμένης φωτογραφίας που ετοίμασαν, μας αποκαλύπτουν ότι το πρώτο μίνι της Dacia θα έλθει με πολλές παραπομπές στο μεγαλύτερο Sandero. Αυτό είναι ορατό στο εμπρόσθιο τμήμα, με τη μάσκα, τα φωτιστικά και τον προφυλακτήρα να δανείζονται απευθείας από το μικρό Dacia, δίνοντας στο νέο μίνι ένα σύγχρονο προφίλ. Προχωρώντας πιο πίσω στο αμάξωμα, συναντούμε τις γραμμές του υπάρχοντος Renault Twingo, κάτι που σημαίνει ότι το μίνι που μας ετοιμάζει η Dacia θα είναι αποκλειστικά 3θυρο. Ολοκληρώνοντας με τα της εμφάνισης, αναμένουμε και στο πίσω τμήμα το νέο Dacia να παραπέμπει σχεδιαστικά στο Twingo, με τα γραφικά των τετραγωνισμένων φωτιστικών να έρχονται και πάλι από το Sandero.
Τα μηχανικά μέρη και οι κινητήρες του νέου μίνι μοντέλου της Dacia θα έλθουν απευθείας από αυτά του προηγούμενου Renault Twingo. Κατά συνέπεια, στη γκάμα των κινητήρων θα πρέπει να θεωρούνται σίγουροι ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης βενζινοκινητήρας των 75 ίππων, αλλά και από την πλευρά του diesel, ο 1,5 dCi των επίσης 75 ίππων. Από εκεί και πέρα, το ζήτημα έχει να κάνει με το εάν η Dacia τοποθετήσει στη γκάμα και τον νεότερο 0,9 TCe βενζινοκινητήρα των 90 ίππων σαν μια πιο top επιλογή, κάτι το οποίο θα εξαρτηθεί πάντα με γνώμονα το κόστος.
Φαβορί για την κατασκευή του νέου μίνι, είναι το ιστορικό εργοστάσιο της Lada στο Τολιάτι της Ρωσίας στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της Renault με την AvtoVAZ, ιδιοκτήτρια της Lada. Ο λόγος για αυτή την επιλογή είναι φυσικά ο περιορισμός του κόστους.
Πηγή: autotriti.gr