Πατώντας πάνω σε μια ήδη πετυχημένη συνταγή, η Kawasaki έπρεπε να βρει τα σημεία εκείνα που θα μπορούσαν να κάνουν το καλό ακόμη καλύτερο. Κατά την πάγια παράδοση των βελτιώσεων στις αγωνιστικές ΜΧ, παρέα με κάθε πακέτο βελτίωσης έρχεται και ένα πρόγραμμα εξαντλητική δίαιτας για να ξεφορτωθεί και το παραμικρό γραμμαριάκι από τη μοτοσικλέτα.
Στην περίπτωση του νέου ΚΧ450F οι Ιάπωνες έχουν καταφέρει να ξεφορτώσουν 3,4 κιλά, καταλήγοντας στα 108,7, με στόχο φυσικά την ταχύτερη και ακριβέστερη κατευθυντικότητα της μοτοσικλέτας στην πίστα. Χτισμένο πάνω σε ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο, το ΚΧ στοχεύει σε στενότερη σιλουέτα με αυξημένα επίπεδα ακαμψίας.
Στον κινητήρα οι αλλαγές ξεκινούν από την κεφαλή, όπου επανασχεδιάστηκε ροϊκά η δομή της σε εισαγωγές και χρονισμό εκκεντροφόρων με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης χαμηλά. Ανάλογες τροποποιήσεις έγιναν και στο πιστόνι για να ταιριάξει με τα νέα χαρακτηριστικά της κεφαλής.
Το σημαντικό νέο φυσικά είναι η προσθήκη του ΚΧ FI Calibration Kit στη λίστα με τα έξτρα αξεσουάρ. Ουσιαστικά πρόκειται για μια εξωτερική ηλεκτρονική μονάδα που επιτρέπει στον αναβάτη να τροποποιεί τη χαρτογράφηση του κινητήρα κατά βούληση. Συνοδεύεται από μια συσκευή χειρισμού στο χέρι (KX FI Calibration Controller), η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί επί τόπου χωρίς την ανάγκη για σύνδεση με υπολογιστή και δίνει τη δυνατότητα να φτιαχτεί μια custom χαρτογράφηση ή απλώς να επιλεγεί ένας από τους επτά προεγκατεστημένους χάρτες.
Το ΚΧ διαθέτει μπροστά το πιρούνι SFF-Air TAC, στο οποίο το αριστερό καλάμι αναλαμβάνει τις υδραυλικές αποσβέσεις, ενώ το δεξί αντικαθιστά το ελατήριο με τρεις διαφορετικούς θαλάμους πεπιεσμένου αέρα. Αυτό το αγωνιστικό πιρούνι υπόσχεται κέρδη σε βάρος, χαμηλές τριβές, εύκολη ρύθμιση σε μεγάλο εύρος και ακρίβεια στις αλλαγές ρυθμίσεων.
Τέλος, στο νέο ΚΧ έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερη μπροστινή δισκόπλακα (270 χλστ.), ενώ η εργονομία του είναι ρυθμιζόμενη, με τέσσερις θέσεις για το τιμόνι και δύο για τα μαρσπιέ.
Πηγή: mototriti.gr