Τι υποστηρίζει στο υπόμνημα του 80 σελίδων για τις βάρδιες των σταθμαρχών και για το ποιος έχει την ευθύνη για την έγκριση και τήρησή τους
Στον εφέτη ανακριτή Λάρισας που χειρίζεται την υπόθεση της σιδηροδρομικής τραγωδίας με τους 57 νεκρούς στα Τέμπη απολογείται από τις 15:00 σήμερα ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ελέγχεται για την αναρρωτική άδεια διάρκειας ενός μήνα που πήρε λίγες ώρες μετά το δυστύχημα από το νοσοκομείο Βόλου.
Σε υπόμνημα 80 σελίδων υποστηρίζει, πως πράγματι εκείνος ήταν που έβγαλε τις βάρδιες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται, υπογραμμίζει, ούτε για το γεγονός πως δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους, ούτε όμως και για την επαγγελματική τους κατάρτιση. Μάλιστα, υπερτονίζει πως ο ίδιος προτείνει το πρόγραμμα των βαρδιών, αλλά την τελική έγκριση την είχε ο διευθυντής κυκλοφορίας, που σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο.
«Εγώ προτείνω τις βάρδιες και ο διευθυντής κυκλοφορίας τις εγκρίνει. Από εκεί και πέρα την ευθύνη την έχει αυτός, που φρόντισε να υπάρχουν περισσότερα άτομα στη βάρδια ή αυτός που έφυγε νωρίτερα από το πόστο του;» αναμένεται να υποστηρίξει στην απολογία του ο επιθεωρητής του ΟΣΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής θα ρίξει το μπαλάκι των ευθυνών και στον Γιώργο Ζήνδρο, τον σταθμάρχη του Παλαιοφάρσαλου, καθώς όπως υποστηρίζει, είχε ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα, ότι το Intercity 62 είχε μία ώρα καθυστέρηση.