Το πρώτο βίντεο της Χαριλάου Τρικούπη έχει ως κύριους παραλήπτες τους νέους και τις αγωνίες τους για πολλές και καλές θέσεις εργασίας, αξιοκρατία, δικαιοσύνη και ασφάλεια
Ετοιμότητα έδειξε το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, καθώς με την επισημοποίηση της ημερομηνίας των εκλογών στις 21 Μαΐου, παρουσίασε την πρώτη ψηφιακή του καμπάνια στα social media.
Κεντρικό σύνθημα είναι «Κάνε τον θυμό, Απόφαση Αλλαγής» και έχει ως κύριους παραλήπτες τους νέους και τις αγωνίες τους για πολλές και καλές θέσεις εργασίας, αξιοκρατία, δικαιοσύνη και ασφάλεια. Η ψηφιακή καμπάνια του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής ανοίγει τη διαβούλευση με τους πολίτες μέσω της Ψηφιακής Κοινωνίας digitalsociety.gr όπου είναι αναρτημένο το πρόγραμμα του Κινήματος.
«Αυτή η χώρα, γεννά θυμό, γιατί αποφασίζουμε για εκείνη πάντα με θυμό. Όμως αυτό πρέπει να το αλλάξουμε. Και μαζί να αποφασίσουμε σε τι χώρα θέλουμε να ζούμε. Μπες στο digitalsociety.gr και κάνε τον θυμό, Απόφαση Αλλαγής», είναι το βασικό μότο της καμπάνιας.