Ο σταθμάρχης της Λάρισας φέρεται πως δεν γνώριζε να χρησιμοποιεί τον πίνακα ελέγχου που είχε μπροστά του
Ο μηχανοδηγός του μοιραίου Intercity στα Τέμπη, φέρεται να κατάλαβε ότι ερχόταν τρένο κατά πάνω του, με αποτέλεσμα να καλεί για 17 λεπτά τον σταθμάρχη Λάρισας, χωρίς όμως ποτέ να λάβει απάντηση.
Σύμφωνα με την εκπομπή «Live News» ο μηχανοδηγός βασίστηκε στην εμπειρία του και τηλεφωνούσε στη σειρά στους συναδέλφους του, τους μηχανοδηγούς που βρίσκονταν συνήθως στο τιμόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας προς Αθήνα.
«Στην αρχή, όταν κατάλαβε ο Γιώργος (ο μηχανοδηγός της επιβατικής) ότι μάλλον δεν πήγαινε σωστά, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη. Τον κάλεσε, του φώναζε, αλλά εκείνος δεν απαντούσε. Ύστερα άρχισε να ψάχνει να βρει στο τηλέφωνο τους μηχανοδηγούς της εμπορικής για να μάθει ποιος κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και από ποια γραμμή», είπε συνάδελφος του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας.
Επίσης, το ίδιο άτομο ανέφερε πως «ο μηχανοδηγός του Intercity έπαιρνε τηλέφωνα και αναζητούσε τους μηχανοδηγούς της εμπορικής. Αλλά τα παιδιά είχαν αλλάξει τη βάρδιά τους και ήταν άλλοι στη θέση τους. Άλλοι ήταν κανονικά να κάνουν αυτό το δρομολόγιο και άλλοι πήγαν τελικά. Ο Γιώργος (ο μηχανοδηγός του Intercity) προσπάθησε να διαπιστώσει εάν ερχόταν τρένο κατά πάνω του».
Ενδείξεις που προειδοποιούσαν
Δημοσίευμα από την εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» αναφέρει πως ο σταθμάρχης της Λάρισας φέρεται πως δεν γνώριζε να χρησιμοποιεί τον πίνακα ελέγχου που είχε μπροστά του, ούτε να «χαράζει» δρομολόγια.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ από τις 23:04 που έφυγε το τρένο 62 από τον σταθμό της Λάρισας, ως τις 23:07, μια απόσταση 5,5 χλμ. το τοπικό σύστημα σηματοδότησης και ο πίνακας χειρισμού σηματοδότησης που είχε μπροστά του ο σταθμάρχης, τον προειδοποιούσε ότι η πορεία του τρένου είναι λανθασμένη.