Η Honda ανακοινώνει επίσημα την επιστροφή μιας από τις πλέον διάσημες και λατρεμένες μοτοσικλέτες όλων των εποχών – της Africa Twin. Ιδού οι πρώτες φωτογραφίες της CRF1000L που αναμένεται στα τέλη του 2015!
Έχοντας δείξει καθαρά την κατεύθυνση εξέλιξης και τις προθέσεις της με την αποκάλυψη του πρωτοτύπου True Adventure στην EICMA το Νοέμβριο του 2014, η Honda είναι σε θέση να επιβεβαιώσει ότι η νέα CRF1000L Africa Twin θα φτάσει στα καταστήματα των Ευρωπαίων εμπόρων στα τέλη του 2015.
Μερικές μοτοσικλέτες ενσαρκώνουν άριστα τη φιλοσοφία μιας μηχανής περιπέτειας. Η πρώτη XRV650 Africa Twin – που παρουσιάστηκε το 1989 μετά από 4 συνεχείς επιτυχίες της Honda στο Παρίσι - Ντακάρ* – ήταν ένα τέτοιο εργαλείο. Η ικανότητά της να πηγαίνει οπουδήποτε, ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας, η αντοχή, η ευελιξία της και η άνεση σε καθημερινή χρήση, την έκαναν τον τέλειο σύντροφο για ταξίδια περιπέτειας και εξερεύνησης. Σαν αποτέλεσμα, δημιουργήθηκε μία κατηγορία μοτοσικλετών που εξελίχθηκε σε μία από τις δημοφιλέστερες σε όλο τον κόσμο. Η νέα Africa Twin εξακολουθεί να διαθέτει όλες τις αρετές και τις ικανότητες της XRV650 και της διαδόχου της XRV750, ενισχυμένη όμως με την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Honda την τελευταία δεκαετία στις μοτοσικλέτες εντός και εκτός δρόμου, αλλά και από την επιστροφή της Team HRC στο Ντακάρ το 2013**.
Επιπλέον, για πρώτη φορά στην κατηγορία, η Africa Twin θα διατίθεται προαιρετικά με μία εξελιγμένη έκδοση του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Honda - Dual Clutch Transmission (DCT) ***, που παραμένει μοναδική στις μοτοσικλέτες Honda. Η τελευταία εξέλιξη του DCT στόχο είχε να αναβαθμίσει την ικανότητά της σε συνθήκες off-road που αποτελεί συνώνυμο της Africa Twin.
Η νέα CRF1000L Africa Twin προτίθεται να επαναπροσδιορίσει τις προσδοκίες από μία μοτοσικλέτα περιπέτειας μεγάλου κυβισμού και τις ικανότητές της εντός και εκτός δρόμου, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ένδοξη ιστορία της Honda στις μοτοσικλέτες διπλής χρήσης που προορίζονται για αληθινή περιπέτεια.
* Η NXR750V, μία πλήρως αγωνιστική μηχανή HRC, αντιμετώπισε αμείλικτο ανταγωνισμό στο σκληροτράχηλο ράλι Παρίσι – Ντακάρ στα τέλη της δεκαετίας του 1980 αλλά κέρδισε το 1986 και το 1987 στα χέρια του Cyril Neveu, το '88 με τον Edi Orioli και τέλος το '89 με τον Gilles Lalay. Η μοτοσικλέτα δρόμου XRV650 Africa Twin κατασκευάστηκε μεταξύ 1988-9 από την HRC σαν φόρος τιμής στην προσπάθειά τους, και έθεσε τις βάσεις αυτού που έμελλε να γίνει ένα θρυλικό εργαλείο. Στα τέλη του 1989, παρουσιάστηκε η XRV750 Africa Twin και γρήγορα έγινε σημείο αναφοράς στις μοτοσικλέτες τουρισμού και περιπέτειας. Διέθετε 6-βάλβιδο, υγρόψυκτο δικύλινδρο V κινητήρα 742cc, (που απέδιδε ισχύ 60.3 Hp και ροπή 6.4 Kgm), μακριά διαδρομή ανάρτησης και μεγάλο ρεζερβουάρ, αλυσίδα τελικής μετάδοσης, εμπρός τροχό 21-ιντσών (διευρύνοντας τις επιλογές ελαστικών εκτός δρόμου) και διπλά εμπρός δισκόφρενα. Έχοντας ανανεωθεί δύο φορές και παραμένοντας στην παραγωγή μέχρι το 2003 εξακολουθεί να είναι μία περιζήτητη μηχανή σήμερα με αξιοσημείωτη αξία μεταπώλησης.
** Μετά από απουσία 24-ετών, η Honda επέστρεψε στο Dakar το 2013 με την Team HRC. Γι' αυτή την έκδοση του αγώνα (που τώρα διεξάγεται στη Νότια Αμερική) εξέλιξε την CRF450 RALLY – μία μοτοσικλέτα βασισμένη στη μονοκύλινδρη μοτοσικλέτα προδιαγραφών enduro CRF450X και συμμετείχε με τρεις αναβάτες. Η Team HRC πέτυχε τον πρωταρχικό της στόχο της με όλες τις μηχανές της να φτάνουν στη γραμμή τερματισμού.
Το 2014, με μία εντελώς νέα CRF450 RALLY, η Team HRC κατέβασε 5μελή ομάδα στον αγώνα. Ο Ισπανός Joan Barreda κέρδισε σε πέντε ειδικές.
Το 2015, η Team HRC πλησίασε ακόμα περισσότερο τον υπέρτατο στόχο της, με τον Πορτογάλο Paolo Goncalves να τερματίζει δεύτερος στο Μπουένος 'Αιρες. Η Team HRC σκοράρισε το μεγαλύτερο αριθμό νικών σε ειδικές και ο Joan Barreda τέθηκε σταθερά επικεφαλής σε όλη την πρώτη εβδομάδα του αγώνα, συγκεντρώνοντας περισσότερες νίκες σε ειδικές από οποιονδήποτε άλλο αναβάτη του Ντακάρ 2015. Η Laia Sanz, στην ένατη θέση, ξεπέρασε κάθε προσωπικό της στόχο και έγραψε ιστορία τερματίζοντας ψηλότερα από οποιαδήποτε άλλη γυναίκα στην ιστορία του Ντακάρ.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Team HRC επισκεφθείτε το www.rally.hondaracingcorporation.com
*** Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 35.000 μηχανές με DCT στην Ευρώπη από το 2010 που παρουσιάστηκε ενώ το 2015 περισσότεροι αγοραστές (53% συνολικά) έχουν επιλέξει DCT έναντι του στάνταρ μηχανικού κιβωτίου με τα μοντέλα VFR1200X Crosstourer, VFR1200F, NC750X and NC750S που το προσφέρουν προαιρετικά. Η Africa Twin διατίθεται προαιρετικά με μία νέα, εξελιγμένη έκδοση του DCT με ιδιαίτερες ικανότητες σε συνθήκες εκτός δρόμου.
Πηγή: mototriti.gr