Μία είδηση που έφερε στο φως το πρακτορείο Ria Novosti, έρχεται να... ταράξει για μία ακόμα φορά τα στάσιμα νερά της ελληνικής βιομηχανίας αυτοκινήτου.
Η είδηση έχει να κάνει με τη συμφωνία για αγορά κινητήρων, κιβωτίων ταχυτήτων αλλά και άλλων ανταλλακτικών από την ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία Namco της Θεσσαλονίκης, η οποία θα τα προμηθεύεται από τη LADA. Μία είδηση, την οποία επιβεβαιώνει και ο πρόεδρος της Namco, Πέτρος Κοντογούρης, μιλώντας στο news.gr.
"Στόχος μας είναι να πετύχουμε το συνδυασμό ποιότητας - τιμής. Επενδύουμε σε αναδυόμενες αγορές όπως αυτές της Αφρικής και της Ασίας, δημιουργώντας το γνωστό σε όλους PONY με προδιαγραφές, οι οποίες θα απευθύνονται στις προδιαγραφές αυτών των αγορών. Πρόκειται για αυτοκίνητα, τα οποία απευθύνονται στην παραγωγική μάζα", όπως χαρακτηριστικά λέει ο κύριος Κοντογούρης.
"Έχουμε υπογράψει προσύμφωνα και αναμένουμε την ολοκλήρωση της συμφωνίας, με τη ρωσική AvtoVAZ, η οποία παράγει τα LADA. Εν τω μεταξύ δημιουργήσαμε πρωτότυπα σχέδια, τα οποία δουλεύαμε τα τελευταία πέντε χρόνια. Πρόκειται για ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα απευθύνεται στις αγορές που προανέφερα, ενώ ήδη θυμίζω υπάρχει σχετική συμφωνία με την PEUGEOT και την OPEL για την κυκλοφορία του PONY σε ευρωπαϊκές χώρες", συμπληρώνει ο πρόεδρος της NAMCO.
"Ωστόσο ο νόμος που ισχύει στην Ελλάδα περιορίζει την παραγωγή σε μόλις 500 αυτοκίνητα το χρόνο. Αυτός ο αριθμός είναι πολύ μικρός και βάζει ταφόπλακα στη βιομηχανία. Ζητάμε από τον αρμόδιο υπουργό, Γιώργο Σταθάκη, να αυξήσει το όριο παραγωγής στα 15.000 οχήματα ετησίως. Αναλογιστείτε ότι αυτός ο αριθμός είναι η παραγωγή δύο ημερών των μεγάλων εταιρειών. Επομένως δεν εμποδίζουμε τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, καθότι δεν τίθεται ζήτημα ανταγωνισμού σε σχέση με εκείνες. Τα ανταλλακτικά θα έρχονται από τη LADA και θα συναρμολογούνται στο εργοστάσιό μας στη Θεσσαλονίκη. Δημιουργώντας ένα αμιγώς ελληνικό μοντέλο. Τα μηχανικά μέρη προέρχονται από τη ρωσική εταιρεία. Σε ό,τι αφορά στην έναρξη της παραγωγής διαδικασίας, τα πάντα εξαρτώνται από τη διάθεση της κυβέρνησης να διευκολύνει την παραγωγική διαδικασία", προσθέτει ο επικεφαλής της NAMCO.
"Θα δημιουργήσουμε έναν τύπο STANDARD Pony, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην Ασία και την Αφρική. Αυτό που ζητάμε είναι να μας δοθεί η άδεια παραγωγής για 15.000 αυτοκίνητα. Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία με την OPEL και την PEUGEOT θα τα δούμε κάποια στιγμή και στην ελληνική αγορά", καταλήγει ο Πέτρος Κοντογούρης.