Πρόκειται για μια δημοπρασία μοτοσυκλέτας στο eBay που δε θα μπορούσε να αποφεύγει τη δημοσιότητα, καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα και μοναδικό κομμάτι πρωτοποριακής τεχνολογίας.
Το Dryvteck 2x2x2 κατασκευάστηκε ως πρωτότυπο το 1990 από το μηχανικό Ian Drysdale, ιδιοκτήτη της Drysdale Motorcycle Company με έδρα στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.
Τα τετριμμένα της υπόθεσης μιλούν για έναν μονοκύλινδρο δίχρονο κινητήρα 250 κ.εκ., αλλά φυσικά όπως υποπτεύεστε το ζουμί είναι στο συνοδευτικό «2x2x2»: Πρόκειται λοιπόν για μια μοτοσυκλέτα στην οποία τόσο η μετάδοση της κίνησης, όσο και το σύστημα κατεύθυνσης επιδρούν και στους δύο τροχούς.
Το πρωτοποριακό αφορά στον τρόπο που επιτυγχάνεται αυτό. Η κίνηση μεταδίδεται απευθείας στα κέντρα των τροχών μέσω υδραυλικής πίεσης, ενώ ένα δεύτερο, ανεξάρτητο υδραυλικό κύκλωμα μεταφράζει τις κινήσεις του τιμονιού σε στροφή και των δύο τροχών.
Το Dryvteck είναι λειτουργικό και ο τρέχων ιδιοκτήτης του δηλώνει πως χρειάζεται μόνο μια τυπική συντήρηση, κυρίως στη στεγανοποίηση των υδραυλικών του κυκλωμάτων, καθώς η επί χρόνια αποθήκευση έχει ξεράνει μερικές τσιμούχες από δω και κάτι φλάντζες από κει.
Η μοτοσυκλέτα βρισκόταν στο Donnington Motor Museum στην Αγγλία, απ' όπου την αγόρασε πριν χρόνια ένας αυστραλός συλλέκτης, ο ίδιος που σήμερα την πουλά.
Ο Ian Drysdale απέκτησε το δικό του μερίδιο στη δημοσιότητα κυρίως από το γυμνό V8 που κατασκευάζει και πουλάει στην Αυστραλία, αρχικά ως 750 Superbike και στη συνέχεια ως 1000 Cruiser. Η μοτοσυκλέτα αυτή σχεδιάστηκε με αρχικό στόχο να διαφημίσει τον κινητήρα της σε ομάδες Superbikes, κάτι που δυστυχώς δεν κατάφερε ποτέ.
Παρόλα αυτά οι γυμνές εκδόσεις δρόμου εξακολουθούν να πωλούνται στην Αυστραλία, με έναν V8 κινητήρα σχεδιασμένο για χρήση αποκλειστικά σε μοτοσυκλέτα και τον ισχυρισμό πως αποδίδει ωφέλιμη ισχύ ως τις 22,000 σ.α.λ.! Πόσο ωραία θα ήταν να βλέπαμε κάτι τέτοιο σε αγώνες SBK;
Πηγή: www.mototriti.gr