«Αυτή είναι η Θεσσαλονίκη. Μια Μεγάλη Καρδιά!» Αυτό είναι το θέμα της νέας διεθνούς καμπάνιας Θεσσαλονίκη. Μεγάλη Καρδιά!. Ειδικά στις γιορτές που τα πάντα στολίζονται, η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που σε προσκαλεί να τη γνωρίσεις.
Η παρουσίαση της καμπάνιας, η οποία αποτελεί πρωτοβουλία της Marketing Greece και υλοποιείται σε συνεργασία με τη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Δήμο Θεσσαλονίκης και την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, ήταν το κύριο θέμα της συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Porto Palace στη Θεσσαλονίκη.
Για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης έχει σχεδιαστεί η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ψηφιακής προβολής και προώθησης. Στόχος είναι να μάθουν όλοι για την πόλη που ξέρει να ζει, να αγαπά, να αγκαλιάζει ανθρώπους, κουλτούρες και διαφορετικότητες και να τα αναδεικνύει. Τα χαρακτηριστικά της αυτά παρουσιάζονται και στο νέο video που δημιουργήθηκε ειδικά για την καμπάνια.
Στην ομιλία του, ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, τόνισε "Η Θεσσαλονίκη προσφέρει ένα μοναδικό παλμό, τη ζεστασιά των ανθρώπων της, την αγάπη για τη ζωή που φαίνεται σε κάθε γωνιά της πόλης ενώ κλέβει τη καρδιά των επισκεπτών της. Αυτή τη Θεσσαλονίκη θέλουμε να αναδείξουμε μέσα από τη καμπάνια, που αποτελεί μόνο μια από τις δράσεις που ήδη υλοποιούμε και προγραμματίζουμε για τη Θεσσαλονίκη, με στόχο να την αναδείξουμε ως έναν προορισμό που αξίζει να γνωρίσεις".
Με την έναρξη της καμπάνιας ξεκινάει ο διαγωνισμός όπου προσκαλείται ο κόσμος να ανεβάσει στο Discovergreece.com τη δική του ιστορία και εμπειρία από την αγαπημένη πόλη του Βορρά, να μοιραστεί μία φωτογραφία, ένα μυστικό, μια αγαπημένη γωνιά και ό,τι είναι αυτό που κάνει και τη δική του καρδιά να χτυπά για τη Θεσσαλονίκη.
Ένας τυχερός νικητής θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μία μοναδική εμπειρία στη μαγική πόλη. Χαιρετίζοντας την ενέργεια ο κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σημείωσε "Η Θεσσαλονίκη στοχεύει όχι μόνο στον πολλαπλασιασμό των επισκεπτών της, αλλά και στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης ανά τουρίστα. Η εξωστρέφεια έχει αναδειχθεί για την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης σε «όχημα» μετάβασης στη νέα εποχή που μας επέβαλε η κρίση, δηλαδή στην αλλαγή του τουριστικού μοντέλου της πόλης, το οποίο κατά κανόνα στηριζόταν στην εγχώρια αγορά. Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία της Marketing Greece, γιατί πιστεύουμε ότι θα ενισχύσει την προβολή της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια αγορά".
Στην συνέχεια ο κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, δήλωσε "Η εξωστρέφεια αποτελεί δομικό συστατικό και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας σύγχρονης οικονομίας. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συνεργαστεί στενά με τη Marketing Greece, ώστε να αξιοποιήσουμε για το όφελος του τόπου και των συμπολιτών μας, τις σύγχρονες πρακτικές και την τεχνογνωσία που διαθέτει".
Ο κ. Δημήτρης Κοντογεώργος, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της airtickets.com δήλωσε "Μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους η υποστήριξή μας στο έργο της Marketing Greece και το ότι είμαστε συμμέτοχοι στην καμπάνια για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και της Θεσσαλονίκης. Ως πρωτοπόροι στον κλάδο αλλά και μέσω του παγκόσμιου καναλιού μας airtickets.com, αγωνιζόμαστε για τους ίδιους σκοπούς και είναι τιμή μας να υποστηρίζουμε αυτή την τόσο σημαντική προσπάθεια προβολής του τόπου μας".
Βάσει της στρατηγικής μάρκετινγκ που έχει αναπτύξει η Marketing Greece για τη Θεσσαλονίκη, η καμπάνια θα προβληθεί στις επιλεγμένες αγορές-στόχους: Ελλάδα, Βαλκάνια, Τουρκία, Ρωσία, Ισραήλ, Γερμανία, Αυστρία, Αγγλία και Ιταλία. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης, κ Γιώργος Ορφανός.
Οι δράσεις της Marketing Greece για τη Θεσσαλονίκη υποστηρίζονται από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον Δήμο Θεσσαλονίκης, την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, την Aegean και την Airtickets.com.