Θα μπορούσε να δώσει... "άφεση αμαρτιών" στο κλασικό μοτίβο των διακοπών στην Ελλάδα, που συνήθως περικλείει ήλιο, θάλασσα και παραλία.
Θα μπορούσε, επίσης, να χαρακτηριστεί και ως μια ιδέα φιλική προς το περιβάλλον. Κι αυτό διότι, η ιδέα του Ιορδάνη Χαραλαμπίδη στην ανάπτυξή της περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο για επισκέπτες που αναζητούν μια αυθεντική εμπειρία στις περιοχές που επισκέπτονται, και έχει στον "πυρήνα" της μικρά, συναρμολογούμενα σκάφη που κινούνται με αιολική ενέργεια.
"Η δική μου ιδέα έρχεται να καλύψει, να συμπληρώσει μια αγορά που υπάρχει και εξελίσσεται αυτή τη στιγμή με ένα προϊόν που έχει χαμηλότερο οικολογικό αποτύπωμα" ανέφερε ο κ. Χαραλαμπίδης στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, συμπληρώνοντας ότι προτίμησε στην ιδέα του να περιλάβει και την κατασκευή αυτών των σκαφών επειδή -όπως είπε- η Ελλάδα είναι μια χώρα με μεγάλη ναυτική παράδοση, με πολύ καλούς τεχνίτες και με ανθρώπους που σχεδιάζουν σκάφη.
Τα σκάφη που αποτελούν και το "επίκεντρο" της ιδέας του κ. Χαραλαμπίδη είναι μικρά, "γύρω στα 4,5 με 5 μέτρα το καθένα που μπορεί να 'κουβαλήσει' ένα με δύο ανθρώπους και κάποια εφόδια" όπως είπε. Λίγο πιο πέρα από τα σκάφη -που είναι το μέσο για την εξέλιξη της ιδέας- εμφανίζεται η πλήρης εικόνα της, που σχετίζεται με την παροχή μιας τοπικής εμπειρίας στους επισκέπτες, οι οποίοι θα μπορούν να γνωρίσουν νησιά και άλλα μέρη, να μείνουν γευθούν τοπικές γεύσεις και να αισθανθούν "σαν το σπίτι τους", είπε ο κ. Χαραλαμπίδης.
Απώτερος σκοπός είναι να εμπλακεί η τοπική κοινωνία σε αυτή τη διαδικασία και σύμφωνα με την εκτίμηση του κ. Χαραλαμπίδη, αυτή η ιδέα μπορεί να δώσει και δουλειά στις τοπικές κοινωνίες, άρα θέσεις εργασίας.
Ακολουθώντας τις τάσεις και "αποκρυπτογραφώντας" το νέο "τύπο" καταναλωτή, του επισκέπτη που αναζητά μια τοπική εμπειρία, ο κ. Χαραλαμπίδης, που τον ερχόμενο Απρίλιο θα γίνει 38 ετών και έχει σπουδάσει μάρκετινγκ, εργάζεται μαζί με έναν φίλο του για την υλοποίηση της συγκεκριμένης ιδέας.
Η έναρξη του διαγωνισμού έγινε τον περασμένο Οκτώβριο από το Κέντρο "Εργάνη" με την υποστήριξη του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και του Innovation Farm, στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης.
Έξι ομάδες νέων ανθρώπων παρουσίασαν τις καινοτόμες επιχειρηματικές τους ιδέες, ενώ τέσσερις απ' αυτές κέρδισαν το εισιτήριο για τη δεύτερη φάση (24-25 Νοεμβρίου) που προβλέπει την ολοκληρωμένη παρουσίαση της ιδέας του στο bootcamp (εντατικό εργαστήρι επιχειρηματικότητας, προσαρμοσμένου στις ανάγκες των πολύ μικρών επιχειρήσεων). Η νικήτρια ομάδα θα βραβευτεί με το συμβολικό ποσό των 500 ευρώ.