Δεσμεύτηκε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης για ολοκλήρωση του προαστιακού σιδηρόδρομου μέχρι την Αμφίκλεια Φθιώτιδας, έως τον Ιούνιο του 2015.
Στην προγραμματισμένη συνάντηση του υπουργού Μεταφορών με φορείς της Βοιωτίας και της Φθιώτιδας, τέθηκε στο τραπέζι το θέμα της επιβάρυνσης του επαρχιακού οδικού δικτύου από βαρέα φορτηγά οχήματα, λόγω της αύξησης του αντιτίμου των διοδίων στη “Νέα Οδό”.
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο υπουργός ανακοίνωσε τα νέα, τα οποία έρχονται και ως απάντηση επίκαιρης ερώτησης που κατέθεσαν ο βουλευτής Βοιωτίας, Γιάννης Καράμπελας και η βουλευτής Φθιώτιδας, Ελένη Μακρή–Θεοδώρου.
Υπενθυμίζεται ότι οι δύο βουλευτές από την περασμένη εβδομάδα είχαν ζητήσει από τον υπουργό να τους ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έχει παραδοθεί ακόμη το κομμάτι του προαστιακού Οινόη–Θήβα, παρότι η ημερομηνία περάτωσης του έργου έχει παρέλθει κατά πολύ.
Το θέμα για τους δύο βουλευτές γίνεται ακόμη σοβαρότερο, τη στιγμή που πλέον υπάρχει δέσμευση για λειτουργία του προαστιακού μέχρι την Αμφίκλεια σε 7 μήνες.
Οι δύο βουλευτές, με νέα τους παρέμβαση, ρωτούν τον υπουργό, αν ο προαστιακός σιδηρόδρομος θα χρησιμοποιεί αυτούσιο το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο με το οποίο η Αμφίκλεια συνδέεται ήδη με την Αθήνα μέσω δρομολογίων του ΟΣΕ.
Ακόμη, ζητούν να μάθουν ποιοι θα είναι οι ενδιάμεσοι σταθμοί στο κομμάτι Θήβα – Αμφίκλεια και επίσης, αν υπάρχουν διαθέσιμες αμαξοστοιχίες για να εξυπηρετήσουν τη νέα γραμμή και τη συχνότητα των δρομολογίων, που απαιτεί ο προαστιακός ή εκκρεμεί διαγωνιστική διαδικασία για την παραγγελία τους.