Η νέα έκδοση Giulietta Sprint αποτελεί αναφορά στο σύμβολο Giulietta Sprint του 1954, το πρώτο σε μια ολόκληρη κατηγορία αυτοκινήτων κι ένα από τα προϊόντα που καθόρισαν και ανέδειξαν το ιταλικό στιλ και την ιταλική παραγωγή.
Με την διεθνή πρεμιέρα της στο πρόσφατο Σαλόνι του Παρισιού, η Giulietta Sprint γιορτάζει τα 60 χρόνια του μοντέλου, το οποίο σημείωσε τεράστια επιτυχία, και παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Σαλόνι του Τορίνο το 1954 κερδίζοντας όλους τους λάτρεις του αυτοκινήτου παγκοσμίως. Η Giulietta στα Fifties έγινε το αυτοκίνητο που ονειρεύονταν όλοι οι φίλοι της οδήγησης, το αυτοκίνητο που έκανε προσιτή την επιθυμία αγοράς μιας Alfa Romeo.
Η Giulietta Sprint ενσωματώνει το αυθεντικό πνεύμα "Alfa Spirit", το οποίο εκφράζεται με τις εξής παραμέτρους: τη "Lightness & Efficiency", με στοιχεία που αυξάνουν τη δυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, όπως η πίσω αεροτομή, ο διάχυτης και τα πλαϊνά "skirts", την "Italian Style", δηλαδή την προσεγμένη δουλειά πάνω στο χαρακτήρα της Giulietta για περαιτέρω ενδυνάμωση του ιταλικού στιλ της, την "Advanced Technology", με τον νέο κινητήρα 1.4 με 150 HP, την τελευταία προσθήκη στην οικογένεια MultiAir, ο οποίος αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους βενζινοκινητήρες, και τη "Dynamics", τη διάσημη απόλαυση οδήγησης που προσφέρει μια Alfa Romeo, που οφείλεται στην καινοτόμο αρχιτεκτονική του μοντέλου και στην πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων με τα οποία εξοπλίζεται.
Το ίδιο πνεύμα "Alfa Spirit" υπάρχει και στις τρεις γενιές της Giulietta: από την αυθεντική το 1954 μέχρις αυτήν του 1977 και την Giulietta Sprint του σήμερα. Όλα αυτά τα αυτοκίνητα δημιουργήθηκαν για να είναι το τεχνολογικό σημείο αναφοράς στις κατηγορίες τους, προσφέροντας έτσι λύσεις αιχμής σε κάθε γενιά. Ένα παράδειγμα: Το 1954 είδε το ντεμπούτο του επαναστατικού αλουμινένιου 4κύλινδρου 1.3 "twin-shaft". Και το 1977 η Giulietta παρουσιάζει το σύστημα μετάδοσης με τον κινητήρα μπροστά και το κιβώτιο ταχυτήτων πίσω για βέλτιστη κατανομή βάρους ικανή να εγγυηθεί ασφάλεια, σταθερότητα και κράτημα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Το ίδιο συνέβη και το 2010 με τη νέα αρχιτεκτονική της τωρινής Giulietta, ένα αυθεντικό «τεχνικό και τεχνολογικό άλμα προς τα εμπρός», σε ό,τι αφορά το πλαίσιο, τα υλικά και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν και τα επίπεδα επιδόσεων και ασφάλειας που επιτεύχθηκαν.
Στην Ελλάδα η έκδοση θα διατίθεται με το βενζινοκινητήρα 1.4 Multiair 150hp και τον 1.6 105hp για τους λάτρεις του diesel.