Η Slavia είναι το δεύτερο μοντέλο που «βγαίνει» από το σχεδιαστικό κέντρο του Pune
Η Skoda παρουσίασε τη Slavia, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο αποκλειστικά για την Ινδία, καθώς το VW Group έχει ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους για την τεράστια ινδική αγορά, με την Skoda να επωμίζεται τη διείσδυση στην αχανή χώρα σε επίπεδο πωλήσεων.
Η Slavia είναι το δεύτερο μοντέλο που «βγαίνει» από το σχεδιαστικό κέντρο του Pune, στα δυτικά της Ινδίας και θα κατασκευάζεται στο εκεί εργοστάσιο, μετά το Kushaq.
Η Slavia βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN, μια παραλλαγή της αρθρωτής εγκάρσιας πλατφόρμας του VW Group που έχει προσαρμοστεί από τη Skoda ειδικά για την Ινδία. Η χρήση αυτής της πλατφόρμας επιτρέπει στο νέο σεντάν να εξοπλίζεται με μια εκτεταμένη γκάμα χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, καθώς και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδηγού, στον βασικό εξοπλισμό.
Η Slavia πωλείται με επιλογή από δύο κινητήρες βενζίνης TSI. Εισαγωγική επιλογή είναι ο 3κύλινδρος 1.0 TSI των 115 ίππων, ενώ διαθέσιμος και ο γενιάς EVO 4κύλινδρος 1.5 TSI, των 150 ίππων. Και οι δύο διαθέτουν τεχνολογία Stop/Start, πληρούν τα πρότυπα εκπομπών ρύπων BS6 της Ινδίας, ενώ συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, με τον 1.5 TSI να μπορεί να εφοδιαστεί και με 7τάχυτο αυτόματο DSG.
Η Slavia συνδυάζει μεγάλους χώρους για πέντε επιβάτες και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 521 λίτρων.
Χαρακτηρίζεται από κομψές γραμμές σε κουπέ φόρμα με προβολείς και πίσω φώτα τεχνολογίας LED. Τα επιχρωμιωμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου ταιριάζουν με τις ινδικές προτιμήσεις και την αισθητική. Το νέο μοντέλο διαθέτει προηγμένα συστήματα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής και υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας, με πρόσβαση σε μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών “My Skoda Connect”.
Μαζί με το Kushaq, η Slavia δημιουργεί τις συνθήκες για την υλοποίηση των σχεδίων ανάπτυξης του VW Group στην Ινδία.
Ο Όμιλος επενδύει συνολικά ένα δισ. ευρώ στο έργο INDIA 2.0 για την ενίσχυση της μακροχρόνιας παρουσίας των Skoda και VW στη χώρα. Στόχος είναι να επιτευχθεί ένα συνδυασμένο μερίδιο αγοράς 5% έως το 2025, ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς.
Νίκος Τσάδαρης