Γνήσιο, παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο, εξαιρετικής ποιότητας, που φέρει την ονομασία του… Λόρδου Βύρωνα και των αγωνιστών της ηρωϊκής εξόδου του Μεσολογγίου, κατακτά τις διεθνείς αγορές, χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο μιας πρώην υπαλλήλου τραπέζης από την Αιτολωακαρνανία. Η Κλεοπάτρα Τσορβαντζή αφήνοντας πίσω της μια επιτυχημένη καριέρα επέστρεψε στον τόπο καταγωγής της, όπου πριν από μερικά χρόνια ίδρυσε μια εταιρία παραγωγής, τυποποίησης και εξαγωγής ελαιολάδου.
Το εξαιρετικό ελαιόλαδο, συσκευάζεται σε φιάλες που φέρουν τρεις πολύ πρωτότυπες και εντυπωσιακές ετικέτες, βασισμένες στην ιστορία του ηρωϊκού Μεσολογγίου και διακινούνται με επιτυχία στην Ελλάδα, στην Ελβετία, τη Μ. Βρετανία και τη Γερμανία. Πρόκειτια για τις ονομασίες «Lord Byron», «Garden of Heroes» και «Philhellene», προερχόμενες από τις παραδοσιακές ποικιλίες ελιάς «κορωνέϊκη» και «κουτσορελιά», που αποτελούν την απόλυτη έκφραση του ελληνικού – μεσογειακού τρόπου διατροφής και υπενθυμίζουν στους Ευρωπαίους καταναλωτές τους μεγάλους φιλέλληνες που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την απελευθέρωση της χώρας. Οι ελαιώνες της εταιρείας, βρίσκονται στο νομό Αιτωλοακαρνανίας σε ένα προστατευμένο φυσικό περιβάλλον και σε μια περιοχή με ιστορία στις ιχθυοκαλλιέργειες, την καλλιέργεια αμπελιών και ελαιόδεντρων, ενώ στις γύρω περιοχές, για την παραγωγή του ελαιολάδου και άλλων ελληνικών τροφίμων, ακολουθούνται παραδοσιακές μέθοδοι καλλιέργειας, κυρίως βιολογικές, πιστοποιημένες, ή μη.
Η επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα, που ανέπτυξε η κ. Τσορβαντζή και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση στην εποχή της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, παρουσιάστηκε στη διάρκεια εκδήλωσης, με θέμα: «Η στρατηγική εξωστρέφειας ως κλειδί επιτυχίας: το παράδειγμα Ελληνίδων επιχειρηματιών που «επιχειρούν» διεθνώς», που συνδιοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη ο ΤΟΓΜΕ της ΕΕΔΕ-Τμήμα Μακεδονίας και το Κέντρο «ΕΡΓΑΝΗ», στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Νεανικής Επιχειρηματικότητας - "to biz or not to biz" - της Πρωτεύουσας Νεολαίας Θεσσαλονίκη 2014, με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Επίσης, στη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε μια πολύ καινοτόμα και άγνωστη, στο ευρύ κοινό, δραστηριότητα, με την επωνυμία licencing. Πρόκειται για τη χρήση ενός διεθνούς brand name για την δημιουργία καλλυντικών προϊόντων που αξιοποίησαν Elizabeth Meier της Fortis Venustas. Αγοράζοντας τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος «50 αποχρώσεις του γκρι», του πολύ επιτυχημένου διεθνούς best seller, δημιούργησε 4 προϊόντα μπάνιου τα οποία εξήχθησαν ήδη σε πολλές χώρες ενώ έχει τα δικαιώματα σε 30 χώρες.
Ακόμα, μια διαφορετική δραστηριότητα παρουσίασε η Μαρίνα Κουταρέλλη από το Communication Lab. Πρόκειται για την διοργάνωση ενός αθλητικού γεγονότος, ενός μαραθωνίου, που στην τέταρτη επανάληψή του καταφέρνει να κάνει κάτι πολύ εντυπωσιακό, να φέρει 14.000 αθλητές σε ένα νησί, τις Σπέτσες εκτός σεζόν. Από αυτούς οι 8.000 έρχονται από το εξωτερικό. Κατάφερε, με τον τρόπο αυτό, την ανάπτυξη του τουρισμού μέσα από εναλλακτικούς τρόπους, παρατείνοντας ταυτόχρονα την τουριστική περίοδο μέσα από τον θεματικό τουρισμό.