Ταινίες για κάθε γούστο και αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες
Αμαρτωλή Πόλη
Ο Φρανκ Μίλλερ και ο Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ συναντιούνται ξανά για να δώσουν ζωή στα εικονογραφημένα μυθιστορήματα στο Sin City: H κυρία θέλει φόνο.
Σε μια πόλη που δεν υπάρχει δικαιοσύνη, οι απεγνωσμένοι αναζητούν εκδίκηση και αδίστακτοι δολοφόνοι διασταυρώνονται στο διάσημο κλαμπ Pecos.
Η ταινία ανοίγει με το "Just Another Saturday Night," όπου ο Μαρβ (Μίκυ Ρουρκ) βρίσκει τον εαυτό του στη μέση μιας σφαγής και προσπαθεί να θυμηθεί τα γεγονότα που προηγήθηκαν. Η ιστορία "The Long, Bad Night" , φέρνει το Τζόνι, έναν υπερόπτη τζογαδόρο (Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ) αντιμέτωπο με τον πιο αιμοσταγή κακό της Αμαρτωλής Πόλης, το γερουσιαστή Ρόαρκ (Παόυερς Μπουθ). Η κεντρική ιστορία « Η Κυρία Θέλει Φόνο» (A Dame To Kill For), ακολουθεί τον Ντουάιτ ΜακΚάρθι (Τζος Μπρόλιν) στην τελική του αναμέτρηση με τη γυναίκα των ονείρων του, αλλά και χειρότερο εφιάλτη του, την Έιβα Λορντ (Έβα Γκριν).
Στον απόηχο της αυτοκτονίας του Τζον Χάρτιγκαν (Μπρους Γουίλις), η ταινία κλείνει με το"Nancy's Last Dance" και την ορκισμένη για εκδίκηση Νάνσυ Κάλλαχαν (Τζέσικα Άλμπα).
Ξόρκισε το Κακό
Βασισμένο σε αληθινά περιστατικά που αντιμετώπισε ο αστυνομικός Ralph Sarchie, ο οποίος υπηρέτησε στη Νέα Υόρκη, το «Ξόρκισε το Κακό» προσφέρει ένα ανατριχιαστικό και καθηλωτικό θέαμα στους λάτρεις των ιστοριών με εξορκισμούς. Σε σκηνοθεσία του -εξαιρετικού στο χτίσιμο της αγωνίας- Scott Derrickson (Ο Εξορκισμός της Έμιλι Ρόουζ, Sinister) και με πρωταγωνιστή τον επιβλητικό Αυστραλό Eric Bana, η ταινία διαθέτει έντονα στοιχεία μυστηρίου και τη χορταστική δράση ενός καταιγιστικού μεταφυσικού θρίλερ. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε ο mega producer Jerry Bruckheimer (Πειρατές της Καραιβικής, Τα Κακά Παιδιά, Top Gun).
Μέσα στον Κυκλώνα
Σε μία μόνο ημέρα, η πόλη Σίλβερτον δοκιμάζεται από μια πρωτοφανή επίθεση ανεμοστρόβιλων. Ολόκληρη η πόλη είναι στο έλεος των κυκλώνων, παρόλο που οι κυνηγοί καταιγίδων προβλέπουν επιδείνωση των φαινομένων. Οι περισσότεροι αναζητούν καταφύγιο, αλλά μερικοί τρέχουν προς τους ανεμοστρόβιλους για να δοκιμάσουν πόσο κοντά πρέπει να φτάσει κανείς για να αποθανατίσει αυτό το μοναδικό φυσικό φαινόμενο. Με λήψεις από επαγγελματίες και ερασιτέχνες κυνηγούς καταιγίδων η ταινία ‘'Μέσα στον Κυκλώνα'' βάζει το θεατή κατευθείαν στο μάτι του κυκλώνα για να βιώσει τις πιο ακραίες εκφάνσεις της Μητέρας Φύσης.
Μεγαλώνοντας
Με μια διάχυτη αισιοδοξία παρακολουθούμε τον μικρό Μέισον και την οικογένειά του να ζουν τη ζωή τους, να μεγαλώνουν, να αλλάζουν κι όλα αυτά παράλληλα με την ιστορία της Αμερικής που μεγαλώνει... Boyhood...Η πιο ωραία ειπωμένη ιστορία ενηλικίωσης που γνώρισε ποτέ το σινεμά μάς κάνει να αναπολούμε τη δική μας παιδική ηλικία, αλλά και να προβληματιζόμαστε με απλότητα, χιούμορ και ευαισθησία για το νόημα της ζωής, τη συντροφικότητα, τον χρόνο που περνάει γρήγορα μέσα από εικόνες, καθημερινότητες, μικρές και μεγάλες στιγμές γεμάτες φυσικότητα, ανθρωπιά, τρυφερότητα, αλήθεια.
Η Τελική Αποπληρωμή
Μία σύγχρονη περιπέτεια που εμπνέεται από τη σημερινή ελληνική επικαιρότητα, την τοκογλυφία και την οικονομική κρίση, με έντονα κοινωνικά στοιχεία κι επιρροές ταινιών δράσης αστυνομικού χαρακτήρα.
Η Ζωή Ειναι Ωραία με τα Μάτια Κλειστά
Το 1966 ο Τζον Λένον βρίσκεται στην Αλμερία της Ισπανίας για τα γυρίσματα της ταινίας «Πως Κέρδισα τον Πόλεμο» του Ρίτσαρντ Λέστερ. Αρκετά χιλιόμετρα βορειότερα, στην πόλη Αλμπασέτ, ο Αντόνιο, χρησιμοποιεί τους στίχους από τα τραγούδια των Beatles για να διδάξει στους μαθητές του αγγλικά. Όταν μαθαίνει ότι ο Λένον βρίσκεται στην Ισπανία, αποφασίζει να ξεκινήσει ένα ταξίδι προς την Αλμερία για να συναντήσει το είδωλο του από κοντά. Στην διαδρομή θα γνωρίσει τον Μπελέν και τον Χουάνχο, δύο νέους που έχουν φύγει από τα σπίτια τους, ο καθένας κυνηγώντας το δικό του όνειρο. Τα ταξίδι τους θα είναι μακρύ και θα τους αποκαλύψει πράγματα που δεν είχαν ποτέ φανταστεί για τον εαυτό τους.
Η Τελευταία Φάρσα
Τέσσερις νέοι επιστήμονες έχουν ένα περίεργο «χόμπι»: Να κάνουνε φάρσες-αποκαλύψεις σε μέντιουμ, πνευματιστές κ.λ.π. Ένας από αυτούς μπαίνει στο κοινόβιο ενός ψευδο-θεραπευτή με σκοπό την αποκάλυψη της απάτης. Εκεί όμως, εμπλέκεται συναισθηματικά με μια ασθενή και αρχίζει να αναρωτιέται κατά πόσο έχει δικαίωμα να διαλύσει μια «θεραπευτική αυταπάτη».
Δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Ραΐση - Βραβείο Κοινού στο 54ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.