Το σχέδιο μιας από τις ιστορικότερες ελληνικές επιχειρήσεις στον κλάδο της ένδυσης, για απόβαση στην Αθήνα μέσω της δημιουργίας τουλάχιστον δέκα σημείων πώλησης, αλλά και παρουσία στη Βουλγαρία, αναλύει στο
news.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Dur, Θεόδωρος Δούρος.
Μετά από μια περίοδο κατακόρυφης πτώσης των πωλήσεων, λόγω της ευρύτερης κρίσης στην ελληνική οικονομία, όπου ο ίδιος δήλωνε (2012) ότι οι μακροχρόνιοι σχεδιασμοί τελείωσαν, γιατί "δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει", πλέον ο κύριος Δούρος βλέπει ευκαιρίες στην ελληνική αγορά, τις οποίες και επιχειρεί να εκμεταλλευθεί.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ
"Εκεί που τελειώνει η λογική, ξεκινά το εμπόριο", λέει με αφοπλιστική ειλικρίνεια. "Η κρίση δημιούργησε ευκαιρίες για πάρα πολλές εταιρείες λιανικής, κυρίως για κάποιους που άρχισαν τη δραστηριότητά τους μέσα σε αυτή την περίοδο. Όλη η Ευρώπη έχει πρόβλημα. Το γεγονός αυτό δεν παύει να μας κάνει εμπόρους και επιχειρηματίες".
Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ...
Με παρουσία, μέσω καταστημάτων franchise, σε αγορές, "που παραδοσιακά μας αγαπάνε" - στο Λίβανο, τα Τίρανα και την Πράγα - η επιχείρηση επενδύει και στη Σόφια, με ένα καινούριο μαγαζί στο Ring Mall, ως shop in a shop, στα Notos Galleries. O στόχος είναι το κατάστημα να ανοίξει στα μέσα του Οκτωβρίου. "Το ρίσκο δεν είναι μεγάλο, λόγω του μεγάλου παίκτη (Notos), με τον οποίο πηγαίνουμε στη Βουλγαρία", επισημαίνει ο κύριος Δούρος.
...ΚΑΙ Η ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
"Έχουμε χώρο να αναπτυχθούμε στη μεγάλη αγορά της Αθήνας, κάτι το οποίο το έχουμε βάλει σαν στρατηγικό προσανατολισμό. Δηλαδή, μέσα στην επόμενη τριετία να έχουμε δημιουργήσει σοβαρά σημεία πώλησης στην Αθήνα", λέει στο news.gr o δεύτερης γενιάς επιχειρηματίας, που δηλώνει πιστός οπαδός του κέντρου της Αθήνας. "Τώρα, έχουμε καταστήματα στο Attica, στα Νotos και στο Athens Heart - πέραν των πελατών χονδρικής -, αλλά βλέπουμε ότι υπάρχει έδαφος για αρκετά περισσότερα σημεία".
Ο σχεδιασμός προβλέπει τη δημιουργία τουλάχιστον 10 σημείων πώλησης, τα πρώτα τρία εκ των οποίων εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμα μέχρι και το τέλος του '15. Πέραν της... αγάπης του επιχειρηματία για την Αθήνα, η εταιρεία επιχειρεί να εκμεταλλευθεί την πτώση των τιμών στα ενοίκια, στις κατασκευές και στα λειτουργικά έξοδα, καθώς και το γεγονός ότι πλέον δεν υπάρχει ο γνωστός... αέρας ! "Οπότε, αν είσαι τυχερός και έχεις ρευστότητα, μπορείς να μπαίνεις στην αγορά σιγά-σιγά".
Ο βασικός στόχος της Dur, όπως τον περιγράφει ο κύριος Δούρος, είναι ξεκάθαρος :
"Είμαστε ιστορική εταιρία, με ιστορία 54 ετών, από το 1960, μας αγαπάει η ελληνική αγορά και εκεί θέλουμε να αναπτυχθούμε. Έχουμε επενδύσει πάρα πολλά κεφάλαια εδώ και επιδιώκουμε να ισχυροποιηθούμε. Κάνουμε μια πρόταση ελληνική, value for money".