Οκτώ έργα βρίσκονται στην τελική τους φάση και θα παραδοθούν στους επόμενους μήνες, όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Στράτος Σιμόπουλος.
“Πρόκειται για έργα βαλτωμένα εδώ και πολλά χρόνια, τα οποία βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών και καθιστούν τη χώρα κόμβο συνδυασμένων μεταφορών. Οι πόροι από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα χρήματα του ελληνικού λαού πιάνουν τόπο. Η Ελλάδα και μέσα από τη δημιουργία υποδομών, αφήνει πίσω της την κρίση και κοιτάζει μπροστά”, τόνισε ο γενικός γραμματέας Υποδομών.
Τα έργα αυτά είναι τα εξής:
1) Το εναπομείναν κομμάτι της εθνικής οδού στο “πέταλο” του Μαλιακού. Πρόκειται για τα τμήματα Νέας Κοίτης Σπερχειού-Κόμβου Ροδίτσας (παράκαμψη Λαμίας), μήκους 4,1 χλμ., και Στυλίδας-Ραχών, μήκους 19,2 χλμ.
2) Ο οδικός άξονας Φλώρινας-Νίκης, μήκους 14,5 χιλιομέτρων. Πρόκειται για έργο αρμοδιότητας της Εγνατίας Οδού Α.Ε., το οποίο ολοκληρώνει τη σύνδεση του κόμβου Κοζάνης στην Εγνατία με τον μεθοριακό σταθμό Νίκης, στα σύνορα με τα Σκόπια. Το έργο είχε προϋπολογισμό 80 εκατ. ευρώ.
3) Η δεύτερη φάση του λιμένα Ηγουμενίτσας. Περιλαμβάνει δύο νέα τερματικά κτίρια (το ένα για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων) και νέες υποδομές, που θα αυξήσουν τις εμπορικές δυνατότητες του λιμένα. Το έργο έχει προϋπολογισμό 66,2 εκατ. ευρώ.
4) Η γέφυρα της Τσακώνας, μήκους 390 μέτρων, με την οποία ολοκληρώνεται το τμήμα Παραδεισίων-Τσακώνας του άξονα Τρίπολης-Καλαμάτας.
5) Το τμήμα Γορίτσα-Αγριά (3 χλμ.), με το οποίο παρακάμπτεται ο Βόλος στη διαδρομή προς τα παραθαλάσσια χωριά του Πηλίου.
6) Το τμήμα Αγίου Νικολάου-Καλού Χωριού, του βόρειου οδικού άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ). Πρόκειται για τμήμα 10 χλμ. και προϋπολογισμού 54 εκατ. ευρώ, με το οποίο παρακάμπτεται (και συνεπώς ανακουφίζεται) η παραλιακή τουριστική περιοχή.
7) Το νέο κτίριο του αεροδρομίου Σητείας, 9.000 τ.μ. και προϋπολογισμού 27 εκατ. ευρώ.
8) Ο κόμβος Βελεστίνου, προϋπολογισμού 2,5 εκατ. ευρώ.