Και ξαφνικά την περασμένη Παρασκευή ο κόσμος απέκτησε περισσότερη τάξη: το 2015 η Ducati Corse θα έχει δύο ιταλούς αναβάτες, με τους οποίους θα μπορέσουν να ταυτιστούν οι ιταλοί τιφόζοι της μάρκας.
Το πυροτέχνημα που έσκασε (επιτέλους λίγο ενδιαφέρον!) στο μεταγραφικό πεδίο έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, στέλνοντας τον ιδιότροπο Εγγλέζο, Cal Crutchlow, σε άλλη ομάδα. Η σχετική είδηση δημοσιεύτηκε τόσο στο speedweek.com όσο και στο GPone.com.
Η είδηση ανακοινώθηκε επίσημα από την Ducati στις 2 Αυγούστου: ο Crutchlow έκανε τελικά χρήση του όρου αποδέσμευσης που υπήρχε στο συμβόλαιό του και μετά από μπερδεμένες διαπραγματεύσεις, κατέληξε στην LCR, τη μία από τις δύο δορυφορικές ομάδες της Honda. Θα αναλάβει τη θέση του Γερμανού Stefan Bradl, τον οποίο ελλείψει των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων (μόνον ένα βάθρο σε 3 χρόνια), έπαψε να στηρίζει το HRC. Δεν είναι γνωστό αν στην επιλογή του Cal, έπαιξε ρόλο ο νέος χορηγός που ακούγεται για την LCR, η βρετανική εταιρεία χρημοτοοικονομικών υπηρεσιών CWM World.
Οι συζητήσεις για αποδέσμευση είχαν αρχίσει ήδη πριν το ολλανδικό GP και συνεχίζονταν αδιάκοπα όλο το επόμενο διάστημα, ακόμη κι όταν όλοι, των αφεντικών της Ducati περιλαμβανομένων, έκαναν πως δεν έτρεχε τίποτα. Αυτό δείχνει τελικά η «άσχετη» και «από το πουθενά» δήλωση των ανθρώπων της εταιρείας στο Assen ότι «δεν συζητάμε καθόλου για χρήματα», εννοώντας τα χρήματα της αποζημίωσης για την πρόωρη απομάκρυνση του Cal. Μέχρι τα λόγια αυτά όλοι φαντάζονταν πως ο Cal σκεφτόταν να φύγει, μετά όλοι κατάλαβαν ότι το γυαλί είχε ραγίσει...
Για να αποδεσμευτεί ο Crutchlow είχε περιθώριο ως την 31η Ιουλίου. Μετά την ημερομηνία αυτή, ο όρος αποδέσμευσης έχανε την ισχύ του. Όμως για να τον επικαλεστεί, θα έπρεπε να έχει καταλήξει στις συζητήσεις του με κάποια άλλη ομάδα. Κάτι όχι και τόσο εύκολο, αφού οι δορυφορικές ομάδες δεν πληρώνουν παρά κλάσμα των μισθών που δίνουν τα εργοστάσια.