Μετά από τρεις ημέρες και πάνω από 100 τηλεφωνήματα, οι αρχές μετέφεραν την οικογένεια σε χώρο καραντίνας
Ένα ασύλληπτο περιστατικό καταγράφηκε σε ξενοδοχείο στα Χανιά, το οποίο εξελίχθηκε σε απίστευτη ταλαιπωρία τόσο για μια οικογένεια τουριστών από την Ολλανδία, όσο και για τον ξενοδόχο.
Όπως μεταδίδει το flashnews.gr, όλα ξεκίνησαν τη Δευτέρα (02/08) όταν έφτασε στο κατάλυμα μία οικογένεια Ολλανδών που είχε κλείσει δωμάτιο για ένα βράδυ. Το ξενοδοχείο με τη σειρά του έκλεισε στην οικογένεια των Ολλανδών ραντεβού σε έναν γιατρό προκειμένου να κάνει τεστ για covid. Στις 18:30 ο γιατρός τους ενημερώνει ότι ο πελάτης είναι θετικός στον κορονοϊό και ότι καταχώρησε το όνομα και τα στοιχεία του στο σύστημα έτσι ώστε το πολύ σε τρεις ώρες η αρμόδια υπηρεσία να πάει στο ξενοδοχείο και να παραλάβει τα μέλη της οικογένειας των Ολλανδών για να τα μεταφέρει σε χώρο καραντίνας.
Να σημειωθεί ότι από την πρώτη στιγμή της άφιξης η οικογένεια μπήκε κατευθείαν μέσα στο δωμάτιό της χωρίς να περάσει από το λόμπι του ξενοδοχείου, εκτός από ένα ενήλικο εμβολιασμένο μέλος της που πέρασε από τη ρεσεψιόν για τις συνεννοήσεις. Μετά και το θετικό αποτέλεσμα παρέμειναν συνεχώς όλοι κλεισμένοι στο δωμάτιο.
Χανιά: Από τον Άννα στον Καΐάφα ή αλλιώς παίζοντας την κολοκυθιά
Οι ώρες περνούσαν χωρίς να έχουν κάποια κρούση από οποιαδήποτε υπηρεσία. Η διεύθυνση του ξενοδοχείου αποφάσισε να πάρει τηλέφωνο στον ΕΟΔΥ, όμως δε βρήκε κανέναν.
Την επόμενη ημέρα το πρωί (την Τρίτη), υπάλληλος της ρεσεψιόν που είχε ενημερωθεί σχετικά με την περίπτωση άρχισε να παίρνει τηλέφωνα στις υπηρεσίες. Κάλεσε στην αστυνομία, στον γιατρό που είχε διενεργήσει το τεστ και στη συνέχεια στα κεντρικά του ΕΟΔΥ. Εκεί από την άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής της απαντούν:
«Εμάς πήρες; Την Πολιτική Προστασία πάρε».
Παίρνει η υπάλληλος την Πολιτική Προστασία. Μετά από πολύ ώρα καταφέρνει να πιάσει γραμμή και της απαντούν με τη σειρά τους: «Εμάς πήρες; Την ιχνηλάτηση κρουσμάτων πάρε»
Παίρνει στο τηλέφωνο που της έδωσαν, χωρίς αποτέλεσμα. Μετά από πολλές προσπάθειες καταλήγει η υπάλληλος του ξενοδοχείου να καλεί σε ένα τοπικό τηλέφωνο της πολιτικής προστασίας στο οποίο επίσης δεν απάντησε κανείς. Στη συνέχεια κάλεσε στην πολιτική προστασία της περιφερειακής ενότητας Χανίων, στην οποία της απάντησαν:
«Δεν είμαστε αρμόδιοι εμείς. Αρμόδια είναι άλλη υπηρεσία της Πολιτικής Προστασίας που δεν υπάγεται σε εμάς αλλά υπάγεται κατευθείαν στον Χαρδαλιά».
Παίρνει στο αντίστοιχο τηλέφωνο και η απάντηση ήταν: «Δεν ξέρουμε εμείς, πρέπει να πάρετε τοπικά».
Μετά από αυτό το παιχνίδι πινγκ πονγκ που το μπαλάκι της ευθύνης και της αρμοδιότητας πήγαινε από τον έναν στον άλλο, βρίσκουν επιτέλους το τοπικό τμήμα που είναι αρμόδιο. Εκεί τους απαντούν «Δεν είναι δηλωμένο το κρούσμα στο σύστημα. Πρέπει να το δω στο σύστημα για να το παραλάβω».
Ο ξενοδόχος ξαναπαίρνει τον γιατρό που είχε διενεργήσει το τεστ και στη συνέχεια είχε δηλώσει στο σύστημα το όνομα ως θετικό κρούσμα. Ο γιατρός τον διαβεβαίωσε ότι έχει καταχωρηθεί στο σύστημα και μάλιστα το έβλεπε μπροστά του τη στιγμή της συνομιλίας τους.
Εκείνη την ημέρα, σύμφωνα με τη διεύθυνση του ξενοδοχείου, έγιναν από το προσωπικό και τη διεύθυνση πάνω από 100 κλήσεις και απόπειρες επικοινωνίας με υπηρεσίες οι οποίες είτε δε σήκωναν το τηλέφωνο ή όταν το σήκωναν δήλωναν αναρμόδιοι, παραπέμποντάς τους στον επόμενο. Αποτέλεσμα κανένα. Και η δεύτερη ημέρα έληξε άκαρπη.
Χανιά: Το «τρικ» για να κινητοποιηθούν οι αρχές
Την τρίτη ημέρα, δηλαδή χθες, Τετάρτη το πρωί, το ξενοδοχείο άλλαξε στάση από τη στιγμή που έβλεπε ότι τίποτα δε λειτουργούσε όπως έπρεπε. Άρχισαν να παίρνουν τηλέφωνα τις υπηρεσίες και για να τους κινητοποιήσουν τους ενημέρωσαν ότι 11:00 που είναι το check out η οικογένεια που είναι θετική στον κορονοϊό θα μείνει εκτός ξενοδοχείου άρα θα περιφέρεται ελεύθερα ψάχνοντας να δει τι θα κάνει.
Αυτό φαίνεται ότι έφερε ένα κάποιο αποτέλεσμα. Τους είπαν ότι φάνηκε πλέον δηλωμένο το κρούσμα στο σύστημα και θα πάνε στο ξενοδοχείο να παραλάβουν την οικογένεια. Αυτό συνέβη το πρωί της Τετάρτης. Μέχρι τη 1 το μεσημέρι της ίδιας μέρας δεν είχε φανεί ακόμα κανείς. Ξαναπαίρνουν τηλέφωνο από το ξενοδοχείο στην υπηρεσία της για να τους ρωτήσουν πότε επιτέλους θα πάνε στο ξενοδοχείο.
Σύμφωνα με τη διεύθυνση του ξενοδοχείου, η παροιμιώδης απάντηση της υπηρεσίας ήταν: «Μπορεί να έτυχε κάτι του οδηγού και να σταμάτησε σε μια άκρη. Τι να κάνουμε να τον πάρουμε τηλέφωνο να τον τρελάνουμε;».
Τελικά μετά από όλη αυτή την απίστευτη ταλαιπωρία που διήρκεσε σχεδόν τρεις μέρες, βρέθηκε αυτός που αναλαμβάνει να μεταφέρει τα κρούσματα σε χώρο καραντίνας και πήγε να παραλάβει την οικογένεια των Ολλανδών.