Στον εμπορικό επιλιμένιο σιδηροδρομικό σταθμό του ΟΛΠ στο Νέο Ικόνιο, έφθασε το πρωί της Τετάρτης η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ξεφόρτωσε σιτηρά για επώνυμη αλευροβιομηχανία.
Με αυτόν τον τρόπο άρχισε η διασύνδεση του λιμανιού με αγροτικές περιοχές της χώρας για τη μεταφορά αγροτικών προϊόντων.
Μετά την κατασκευή του δικτύου και του σιδηροδρομικού σταθμού containers για τις ανάγκες του ΟΛΠ και της ΣΕΠ, κατασκευάσθηκε και παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ και ο δεύτερος σιδηροδρομικός τερματικός σταθμός για τις ανάγκες του car- terminal (μεταφορά από και προς το λιμάνι του Πειραιά αυτοκινήτων) και τις εμπορικές δραστηριότητες βιομηχανιών του Πειραιά, δραστηριότητες οι οποίες εκτελούνται αποκλειστικά από τον ΟΛΠ Α.Ε.
Η μεταφορά αυτοκινήτων και μηχανημάτων μέσω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται να ξεκινήσει το Φθινόπωρο με δρομολόγια από την Ευρώπη και τα Βαλκάνια προς χώρες της Άπω Ανατολής, Ασίας και Αφρικής και αντιστρόφως από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες των ηπείρων αυτών μέσω Πειραιά προς τις χώρες της Ευρώπης.
Σε δηλώσεις του με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της νέας γραμμής ο Πρόεδρος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης δήλωσε:
"Μια ακόμη σημαντική δραστηριότητα του ΟΛΠ Α.Ε. μπήκε κυριολεκτικά “σε τροχιά”. Μετά το σιδηροδρομικό container terminal του ΟΣΕ/ ΟΛΠ/ ΣΕΠ, άρχισε να λειτουργεί και ο β’ σιδηροδρομικός σταθμός ΟΣΕ/ ΟΛΠ μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτίων. Σημειώνεται ότι το car-terminal του ΟΛΠ Α.Ε. είναι το μεγαλύτερο της Ανατολικής. Μεσογείου, αφού μέσω αυτού διακινούνται ετησίως 400.000-500.000 αυτοκίνητα- εμπορεύματα, παρά την κρίση. Ήδη το car-terminal επεκτείνει τις δραστηριότητές του μέσω υπόγειας σήραγγας προς το γειτονικό χώρο ιδιοκτησίας ΟΛΠ ΑΕ έκτασης 90.000 τ.μ. Υπενθυμίζεται ότι με το νέο έργο οι διαθέσιμοι χώροι θα αυξηθούν στα 280.000 τ.μ., για να ολοκληρωθούν σε δυο χρόνια (2016) στα 300.000 τ.μ. μετά την αναμόρφωση του προβλήτα Ηρακλέους".