Το 73% των Chief Communications Officers παγκοσμίως αυξάνουν τις προσλήψεις «ειδικών» στο Digital περιβάλλον, σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της Spencer Stuart και της Weber Shandwick.
Διεθνώς, προσθέτουν, με αυξανόμενους ρυθμούς, digital και social media στην επίβλεψη και στις δραστηριότητες των τμημάτων τους. Οι ίδιοι αναφέρουν ότι σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, προσλαμβάνουν περισσότερους ειδικούς στα digital και social media (73%) και καλλιεργούν στενότερες σχέσεις με χρήστες του twitter και bloggers με μεγάλο βαθμό επιρροής (55%). Τα ευρήματα αυτά προέρχονται από τη «Rising CCO V», την έρευνα που συντάχθηκε από τη διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία ερευνών Spencer Stuart και την Weber Shandwick. Φέτος, στην πέμπτη χρονιά της, η «Rising CCO» διερευνά πώς οι CCOs αναμένουν να εξελιχθεί ο τομέας ευθύνης τους συν τω χρόνω, σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον με διαρκώς αυξανόμενο digital χαρακτήρα και διασπορά των media.
Τα επόμενα χρόνια, τα social media αναμένεται από μόνα τους να έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στη δουλειά τους. Η συντριπτική πλειοψηφία τους (91%) αναμένει να αυξηθεί η σημασία των social media περισσότερο από κάθε άλλο τομέα επικοινωνίας υπό την ευθύνη τους. Το συγκεκριμένο εύρημα αφορά κάθε γεωγραφική περιοχή που αφορά η μελέτη, η οποία περιλαμβάνει τη Β. Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία και τη Λατινική Αμερική. Σε παγκόσμια κλίμακα, οι CCOs αναμένουν επίσης αύξηση της σημαντικότητας της κινητής τηλεφωνίας (73%) και της παραγωγής video (69%).
Παγκοσμίως, αναφέρουν ότι η επικοινωνία τους προς τα έξω εστιάζεται περισσότερο στα παραδοσιακά μέσα (64%) από ό,τι στα social media (36%). Χρησιμοποιούν τα παραδοσιακά και τα social media για διαφορετικούς σκοπούς και βλέπουν αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας και τα δύο για ορισμένες επικοινωνιακές δράσεις, συμπεριλαμβανομένης της επίλυσης κρίσεων, ενώ για κάποιες άλλες δράσεις, όχι. Σχεδόν δύο στους τρεις (63%) διαπιστώνουν ότι τα παραδοσιακά και τα social media είναι εξίσου αποτελεσματικά για την επίλυση κρίσεων είτε θεμάτων.
Τουλάχιστον οι μισοί διεθνώς αναφέρουν ότι τα παραδοσιακά και τα social media είναι εξίσου αποτελεσματικά στη διατήρηση των πελατών (58%), στην προσέλκυση νέων πελατών (54%) και στη δημιουργία awareness για ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία (50%). Τα παραδοσιακά μέσα καταγράφονται ως περισσότερο αποτελεσματικά για την ανακοίνωση οικονομικών επιδόσεων (76%) και στην προώθηση των προβολής των ανώτερων στελεχών (54%), ενώ τα social media είναι αποτελεσματικότερα στην προσέλκυση ταλέντων (56%).