Πώς να λύσετε τα προβλήματα στη σύνδεση Internet

Internet. Αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Ωστόσο, μερικές φορές έχουμε να αντιμετωπίσουμε ορισμένα προβλήματα με τη Διαδικτυακή μας σύνδεση. Ας δούμε μερικά από τα συνηθέστερα προβλήματα στη σύνδεση του Internet και πώς μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε. 

1. Δεν έχετε την ταχύτητα πλοήγησης που σας υποσχέθηκαν. Τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση;

Πρέπει να γνωρίζετε ότι η πραγματικά λαμβανόμενη ταχύτητα υπηρεσιών «γρήγορου» Ίντερνετ συχνά διαφέρει σημαντικά από την ονομαστική ταχύτητα (π.χ. 4 Mbps) που προβλέπεται στη σύμβασή σας.

Η ονομαστική ταχύτητα δεν είναι δυνατό να εξασφαλίζεται αδιάκοπα, καθόλη τη διάρκεια παροχής της υπηρεσίας, δεδομένου ότι επηρεάζεται από διάφορες παραμέτρους, όπως η χωρητικότητα του δικτύου, ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιούν ταυτόχρονα το δίκτυο ή που τη συγκεκριμένη στιγμή λαμβάνουν δεδομένα από ένα δικτυακό τόπο.

2. Eάν έχετε PCM (Pulse-code modulation: Pulse-code modulation (PCM) is a method used to digitally represent sampled analog signals.) και δεν μπορείτε να έχετε ευρυζωνική σύνδεση, τι μπορείτε να κάνετε;

Μπορείτε να κάνετε αίτηση στον ΟΤΕ για μετατροπή της γραμμής σε PSTN / ISDN. Ο ΟΤΕ μετά τον έλεγχο για ύπαρξη διαθεσιμότητας δικτύου θα προχωρήσει στην αλλαγή. Σε αντίθετη περίπτωση θα σας ενημερώσει για την αδυναμία ικανοποίησης του αιτήματος σας , η οποία σε καμία περίπτωση δεν παραβαίνει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο διότι σαν καθολικός πάροχος υποχρεούται να παρέχει υπηρεσίες φωνής κάτι που επιτυγχάνεται και με την PCM σύνδεση.

3. Εάν έχετε σύνδεση με πάροχο εδώ και 15 ημέρες και δεν λειτούργησε ποτέ το Internet και έχετε συμβόλαιο για 12 μήνες, πώς μπορείτε να διακόψετε το συμβόλαιο;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με τον τηλεπικοινωνιακό σας πάροχο προκειμένου να μεριμνήσει για την άρση τυχόν βλάβης. Ταυτόχρονα, έχετε δικαίωμα να αιτηθείτε (εγγράφως) τη χρονική παράταση του συμβολαίου σας ή τη μη χρέωσή σας για το χρόνο που δεν σας παρέχονται υπηρεσίες.

Σε περίπτωση που δεν αποκατασταθεί το πρόβλημα, έχετε δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, εγγράφως και σύμφωνα με τους όρους της σύμβασής σας με τον πάροχο.

Σε κάθε περίπτωση που ο πάροχος δεν ανταποκρίνεται στην επίλυση του προβλήματος έχετε δικαίωμα να υποβάλλετε καταγγελία στην ΕΕΤΤ:
http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam

 

Χρύσα Τσιώτση

Δικηγόρος

[email protected]