Με στόχο να αποκτήσει παρουσία, με σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα, η Electronet καταστρώνει τα σχέδιά της για το υπόλοιπο 2014 και το 2015.
Με αυξημένες πωλήσεις - έστω και οριακά - στο πεντάμηνο (για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια), η αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών θα επιχειρήσει να συμπληρώσει τα γεωγραφικά κενά στη χώρα μας, όπου δεν υπάρχει κάποιο από τα 72 καταστήματα, που βρίσκονται υπό την ομπρέλα της, όπως δηλώνει στο news.gr ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Γιώργος Μπουρλέκας.
Σύμφωνα με τον κύριο Μπουρλέκα, ο σχεδιασμός είναι να ανοίξουν καταστήματα στην Καρδίτσα, στη Ρόδο, στην Κω και σε άλλα νησιά, ενώ δεν υπάρχει ενδιαφέρον για παρουσία στο εξωτερικό.
ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΕΣ
Κλείνοντας το 2013 με μηδενικό δανεισμό, και περιορίζοντας τα έξοδα λειτουργίας, η Electronet
δείχνει ότι δεν απειλείται από κακοπληρωτές.
"Δεν υπάρχουν ιδιαίτερα θέματα με επισφάλειες. Με βάση την εμπειρία μας, έχουμε αναπτύξει μηχανισμούς, ώστε να προστατευόμαστε από τέτοιες καταστάσεις, ενώ τα μέλη, με τα οποία συνεργαζόμαστε, δεν είναι "χθεσινοί". Οι περισσότεροι είναι πάνω από 15 χρόνια στην αγορά και τους ξέρουμε καλά και μας ξέρουν. Έχουμε παραδοσιακές σχέσεις πλέον. Επιπλέον, είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και με όσους μπαίνουν τώρα στο δίκτυό μας", δηλώνει ο κύριος Μπουρλέκας.
ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 7 ΣΤΟΥΣ 10 ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Κάθε χρόνο, αυξάνεται κατά 5% το ενδιαφέρον των καταναλωτών για πληρωμή σε δόσεις. "Φέτος, στο πεντάμηνο, το ποσοστό των συναλλαγών τμηματικά έχει φτάσει το 70%, ανεξάρτητα αν μιλάμε για έντοκα ή άτοκα προγράμματα, ή για πληρωμή με πλαστικό χρήμα".
ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ, ΟΧΙ ΣΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ
Το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου, στη Βραζιλία, και ο δροσερός ακόμα καιρός είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων σε τηλεοράσεις, και τη μείωση σε κλιματιστικά, αλλάζοντας την αναλογία μεταξύ λευκών και μαύρων συσκευών (από 45%-20% πέρυσι, σε 42%-22% φέτος).
Η ELECTRONET ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Το μεγαλύτερο μερίδιό της στην αγορά καταγράφει η αλυσίδα στις λευκές συσκευές (11%). Στον κλιματισμό έχει το 10%, στις μαύρες το 6,5% στις μικροσυσκευές 6% και στην πληροφορική 1,5%.
ΠΟΣΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
"Ότι υπάρχει πληθώρα καταστημάτων, πάνω από την υπάρχουσα ζήτηση, υπάρχει", υποστηρίζει ο Γιώργος Μπουρλέκας. "Ότι πρέπει να υπάρξει εξορθολογισμός, πρέπει. Δυστυχώς, αυτό ισχύει πολλά χρόνια. Δεν είναι εύκολο στη δική μας αγορά να φύγουν αλυσίδες από τη μέση. Είναι εξαιρετικά δύσκολο", προσθέτει, χωρίς όμως να εξηγεί το γιατί.