Μείωση τζίρου των Jumbo λόγω Covid

Μείωση τζίρου των Jumbo λόγω Covid

Oι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας παρουσίασαν μείωση κατά 55%

«Θύμα» της πανδημίας  οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo τον Φεβρουάριο. Η πτώση του τζίρου σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι είναι 34% σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
Οι συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο δίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο -19%, από -0,6% κατά τον σχετικά αισιόδοξο Ιανουάριο του 2021.

Τον Φεβρουάριο από το δίκτυο των 52 καταστημάτων στην Ελλάδα, 30 καταστήματα στις «κόκκινες» περιοχές της Ελλάδας (Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη) παρέμειναν κλειστά κατά το μεγαλύτερο μέρος του μήνα. Αποτέλεσμα είναι οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- να παρουσίασουν μείωση κατά 55% περίπου σε σχέση τον περυσινό Φεβρουάριο.

Στην Βουλγαρία όπου λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 10% ενώ στο 14% το ίδιο διάστημα σημειώθηκε αύξηση κατά περίπου 22%.

Σχετικά Tags
Jumbo