Kia: Με νέο λογότυπο και σύνθημα στη νέα εποχή

Kia: Με νέο λογότυπο και σύνθημα στη νέα εποχή

«Κίνηση που εμπνέει», το παγκόσμιο σλόγκαν της εταιρίας

Η Kia Motors Corporation αποκάλυψε το νέο της εταιρικό λογότυπο καθώς και το παγκόσμιο σλόγκαν της μάρκας σηματοδοτώντας τον τολμηρό μετασχηματισμό της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας όπως και τους νέους της στόχους. Η εισαγωγή του νέου λογότυπου αντιπροσωπεύει τις φιλοδοξίες της Kia για μία ηγετική θέση στη νέα εποχή της κινητικότητας, ανανεώνοντας σχεδόν όλους τους τομείς του επιχειρηματικού της προφίλ.

Ο σχεδιασμός του νέου λογότυπου βασίζεται σε τρεις έννοιες: την «συμμετρία», τον «ρυθμό» και την «άνοδο». Η «συμμετρία» του λογότυπου αντικατοπτρίζει τη σύγκλιση των αναγκών κινητικότητας των πελατών με την περιβαλλοντική ευθύνη για ένα βιώσιμο μέλλον. Ο «ρυθμός» ενσωματώνει το συνεχώς προσαρμοζόμενο πνεύμα της μάρκας με μια ανανεωμένη δημιουργική ενέργεια που εναρμονίζεται με τις επιθυμίες των πελατών. Η «ανοδική» φύση του νέου λογότυπου, με μία μόνο συνεχόμενη γραμμή, συμβολίζει τη δέσμευση της εταιρίας να προσφέρει συναρπαστικά και αξιόπιστα προϊόντα στους πελάτες της και στιγμές έμπνευσης σε κάθε επαφή τους με τη μάρκα.

Το νέο λογότυπο αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια μιας πρωτοποριακής έκθεσης με πυροτεχνήματα στη Σεούλ της Κορέας. Στην εκδήλωση 303 «πυρo-drones» εκτόξευσαν εκατοντάδες πυροτεχνήματα σε ένα συγχρονισμένo σκηνικό αναπαριστώντας τη νέα εποχή της Kia, κάτι που δημιούργησε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ Guinness για τα «περισσότερα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα (UAVs) ταυτόχρονης εκτόξευσης πυροτεχνημάτων».

Εκτός από το ολοκαίνουργιο της λογότυπο, η Kia αποκάλυψε και το νέο της παγκόσμιο σλόγκαν, «Movement that inspires». Λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα στρατηγική, συμπεριλαμβανομένων των νέων στόχων, της φιλοσοφίας, καθώς και της μελλοντικής προϊόντικής γκάμας της μάρκας, θα κοινοποιηθούν μέσω της ψηφιακής εκδήλωσης «New Kia Brand Show case» που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021 στις 02:00 πμ. Η εκδήλωση θα προβληθεί και στο κανάλι Kia Global You Tube.

Η εισαγωγή του νέου λογότυπου έρχεται μετά την ανακοίνωση της επιχειρηματικής στρατηγικής «Plan S» το 2020. Σύμφωνα με το Plan S, η Kia, μεταξύ άλλων στόχων, έχει τη φιλοδοξία μιας ηγετικής θέσης στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων. Ένας στόχος που θα επιτευχθεί μέσα από την διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων, στην εισαγωγή ευρύτερων υπηρεσιών κινητικότητας, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στις προτιμήσεις των τοπικών αγορών.

Νίκος Τσάδαρης

Σχετικά Tags
Kia