Για τους κατόχους κινητών Samsung όμως, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά
Το ενδεχόμενο το κινητό μας μας να αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα ή να παρουσιάσει βλάβη είναι κάτι που απευχόμαστε. Όχι μόνο επειδή αποτελεί βασικό στοιχείο της καθημερινότητάς μας, αλλά και επειδή σε πολλές περιπτώσεις η εμπειρία της επισκευής και δεν είναι η καλύτερη δυνατή και συχνά εξελίσσεται σε μία «περιπέτεια», που μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες.
Για τους κατόχους κινητών Samsung όμως, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Ιδίως όσον αφορά το θέμα της άμεσης και εγγυημένης επισκευής, καθώς επιλογές υπάρχουν και μάλιστα αρκετές, σε περίπτωση που ο καταναλωτής επιλέξει κάποια από τις Smartec Services. Πρόκειται για το πακέτο υπηρεσιών επισκευής που προσφέρει η Smartec, εκ των κορυφαίων εταιρειών στην Ελλάδα όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη και από τις λίγες επιχειρήσεις του κλάδου όπου η σωστή εξυπηρέτηση του καταναλωτή αποτελεί βασική προτεραιότητα. Η Smartec διαθέτει το μεγαλύτερο εξουσιοδοτημένο, υψηλού επιπέδου επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα για κινητά τηλέφωνα, tablet και wearables Samsung -εντός και εκτός εργοστασιακής εγγύησης-, σύμφωνα με τα στοιχεία της Samsung Electronics Hellas.
Η τελευταία προσθήκη στις Smartec Services είναι το Same Day Delivery. Στην προκειμένη περίπτωση, η συσκευή παραλαμβάνεται από το σημείο που θα υποδείξει ο πελάτης και του επιστρέφεται επισκευασμένη μέσα στην ίδια ημέρα είτε στο ίδιο σημείο είτε σε σημείο της επιλογής του, με μικρή επιπλέον χρέωση.
Η υπηρεσία καλύπτει περιοχές εντός Αττικής και για την αυθημερόν επισκευή και παράδοση απαιτείται η παραλαβή της συσκευής μέχρι τις 10 π.μ. Ο πελάτης μπορεί να κλείσει το ραντεβού για την παράδοση μέσω της ιστοσελίδας των SmartecService.gr.
Οι πελάτες της Smartec έχουν δύο ακόμη επιλογές. Η πρώτη είναι η επίσκεψη στο κατάστημα της Smartec, όπου μέσα σε 1 ώρα έχουν πάρει πίσω τη συσκευή τους. Χωρίς, μάλιστα, να απαιτείται κάποιο ραντεβού. Η δεύτερη επιλογή, που αφορά τους κατόχους συσκευών Samsung σε όλη την Ελλάδα, είναι να παραδώσουν το smartphone τους σε ένα σημείο εξυπηρέτησης της ACS, να το αφήσουν εκεί και να το παραλάβουν από το ίδιο σημείο, μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες, επισκευασμένο και χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
Ένα επιπλέον πλεονέκτημα των Smartec Services είναι ότι, μέσα από το site, μπορεί κάποιος να ενημερωθεί για το εκτιμώμενο κόστος. Το περιβάλλον της ιστοσελίδας είναι ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη και τον καθοδηγεί σε όλα τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να κάνει.
Επιπλέον, η Smartec παρέχει στους πελάτες της, χωρίς χρέωση, ένα πακέτο υπηρεσιών υποστήριξης της Samsung, το οποίο περιλαμβάνει: επίδειξη προϊόντος, ρυθμίσεις συνδεσιμότητας, διαγνωστικό έλεγχο συσκευής, μεταφορά δεδομένων (smart switch), δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας, έξυπνες συμβουλές και εγκατάσταση και επίδειξη για τα Samsung Members.
Το σημαντικότερο σημείο διαφοροποίησης των Smartec Services είναι η κορυφαία ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε συνδυασμό με την απουσία κρυφών χρεώσεων. Στόχος άλλωστε της Smartec είναι ο κάτοχος μιας συσκευής Samsung να μη χρειαστεί να «αποχωριστεί» τη συσκευή του παρά μόνο για όσο χρόνο είναι απαραίτητο, προκειμένου η επισκευή να γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της κατασκευάστριας εταιρείας.