Τοποθετείται ως ένας πολύ σημαντικός παίκτης στην κούρσα της βιώσιμης κινητικότητας
Δέκα χρόνια μετά την παρουσίαση του ηλεκτρικού ΖΟΕ, το Groupe Renault προχωρά μπροστά, δεσμευόμενο να μηδενίσει τις εκπομπές CO2, μέχρι το 2050 στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το 2030, στοχεύει να περιορίσει τις εκπομπές CO2, στο 50% της επίδοσης που είχε το 2010.
Μέχρι το 2022, όλα τα νέα μοντέλα του Groupe που θα πωλούνται, θα έχουν τουλάχιστον μία ηλεκτρική ή εξηλεκτρισμένη έκδοση, σε μία αγορά, που, σε 5 χρόνια από σήμερα, το 50% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται θα είναι είτε ηλεκτρικά, είτε υβριδικά.
Με αφορμή τα Renault eWays, που θα διεξαχθούν από τις 15-27 Οκτωβρίου, το Groupe Renault μοιράζεται το όραμά του για τη μετάβαση στην εποχή της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών ρύπων, με την παρουσίαση νέων προϊόντων και τεχνολογιών, αλλά και με συνεδρίες και ομιλίες που είναι διαθέσιμες στην ψηφιακή πλατφόρμα: https://easyelectriclife.groupe.renault.com/fr/eways/
Πρόκειται για ένα ορόσημο για του Γαλλικού ομίλου, το οποίο τοποθετείται ως ένας πολύ σημαντικός παίκτης στην κούρσα της βιώσιμης κινητικότητας, αλλά και του οικοσυστήματος που την περιβάλλει, τόσο σήμερα, όσο και τα επόμενα χρόνια.
Στην κατεύθυνση αυτή η Renault παρουσιάζει το πρωτότυπο Méganee Vision, ένα 100% ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα που βασίζεται στην πλατφόρμα CFM-EV, αποκλειστικά σχεδιασμένη να φιλοξενεί ηλεκτρικά οχήματα.
Επίσης, η Dacia παρουσιάζει το νέο Spring Electric, ένα ηλεκτρικό SUV που προσφέρει θέσεις για 4 ενήλικες επιβάτες, ένα φιλόξενο και ευρύχωρο εσωτερικό, ένα απλό και αξιόπιστο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, καθώς και επίπεδο αυτονομίας που μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες.
Το Spring Electric, ελαφρύ και με συμπαγείς διαστάσεις, μπορεί να καλύψει έως 225 χλμ. στο μικτό κύκλο (WLTP), ή έως 295 χλμ. στον αστικό κύκλο (WLTP), εξασφαλίζοντας λειτουργικότητα τόσο στην αστική, όσο και στην περιαστική χρήση.
Τέλος, τρία νέα, υβριδικά μοντέλα, συμπληρώνουν την πλούσια ηλεκτρική γκάμα της Renault. Πρόκειται για τα Arkana E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Hybrid και Megane hatchback E-TECH Plug-InHybrid, που θα λανσαριστούν στην Ευρώπη το πρώτο μισό του 2021.
Νίκος Τσάδαρης