Η αρχή θα γίνει στο θρυλικό 24ώρο ράλλυ Le Mans, όπου η Nissan θα λάβει μέρος με το ταχύτερο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο, το ZEOD RC. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα είναι το πρώτο που θα αγωνιστεί για έναν ολόκληρο γύρο στην πίστα του Le Mans, αποκλειστικά κινούμενο με ηλεκτρική ενέργεια. Στη συνέχεια του αγώνα, προβλέπεται να αναλάβει δράση και ο θερμικός, 3κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης των 1.5 λίτρων, με απόδοση 400 ίππων, 38,7 kgm ροπής και βάρους μόλις 40 κιλών!
Στην κατηγορία GT500 της διοργάνωσης του SUPER GT, η Nissan θα συμμετάσχει με το Nissan GT-R NISMO GT500, όπου το αυτοκίνητο θα προσαρμοστεί στους νέους ειδικούς κανονισμούς που εναρμονίζονται πλέον με αυτούς της κατηγορίας DTM. Εκτός των ειδικών προδιαγραφών που αφορούν τα συστήματα πέδησης, ψύξης και κλιματισμού του αυτοκινήτου, το Nissan GT-R NISMO GT500, θα εφοδιαστεί και με έναν νέο κινητήρα, μικρότερου κυβισμού , καθώς οι κανονισμοί οριοθετούν τις προδιαγραφές των αυτοκινήτων σε 2λίτρα μοτέρ, 4 κυλίνδρων με turbo. Επιπλέον, η μέγιστη απόδοσή τους ορίζεται στα 100kg/h, γεγονός που σημαίνει ότι το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στη βέλτιστη διαχείριση του καυσίμου. Η Nissan, δουλεύει πυρετωδώς στον τομέα αυτό, αναπτύσσοντας τον κινητήρα “NR20A”.
Εκτός των παραπάνω, η ιαπωνική φίρμα θα παρέχει πλήρη υποστήριξη σε ομάδες που θα αγωνιστούν στις ακόλουθες διοργανώσεις :
• SUPER GT, κατηγορία GT300, με Nissan GT-R NISMO GT3,
• Ράλλυ αντοχής Blancpain, σε συνεργασία με τη JRM, με Nissan GT-R NISMO GT3,
• Nurburgring 24 ώρες, σε συνεργασία με τη RJN, με Nissan GT-R NISMO GT3
• Super Taiky,u, κλάση GT3, σε συνεργασία με το ThreeBond Nissan Technical College GT-R, καθώς και με τη KONDO RACING, με Nissan GT-R NISMO GT3,
• Australia V8 Supercars, με το Nissan ALTIMA.