Αιτία η πολιτική που ακολουθεί το κοινωνικό δίκτυο σε ζητήματα βίας και λεκτικού μίσους
Την απόφασή της να αποσύρει τη διαφημιστική της καμπάνια από τις πλατφόρμες των Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ, έκανε γνωστή η εταιρεία Unilever με ανακοίνωσή της, σύμφωνα και με τη Wall Street Journal.
«Δεδομένου του Πλαισίου Ευθύνης και της πολωμένης ατμόσφαιρας στις ΗΠΑ, αποφασίσαμε, ξεκινώντας άμεσα και τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, ότι δεν θα προχωρήσουμε σε διαφημίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ», αναφέρει η εταιρεία, η οποία, από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα έχει δαπανήσει περισσότερα από 11,8 εκατ. δολάρια για διαφημίσεις μόνο στο Facebook, στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης μάρκετινγκ Pathmatics.
Πέρυσι, το Facebook εισέπραξε το ποσό των 69,7 δισ. δολαρίων από τους διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα του, οι οποίοι όπως ανέφερε φέτος η εταιρεία ξεπερνούν τα 8 εκατομμύρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πλήθος μεγάλων επιχειρήσεων μποϊκοτάρουν το Facebook αποσύροντας τις διαφημίσεις τους εξαιτίας της πολιτικής που ακολουθεί το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο σε ζητήματα βίας και λεκτικού μίσους.
Μέχρι στιγμής, η λίστα με τις επιχειρήσεις που προχώρησαν στο μποϊκοτάζ περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις Coca - Cola, Starbucks, Verizon, Best Buy, The North Face, Levi Strauss, Adidas, Reebok, Microsoft, Pfizer, HP και Puma.
Ο αντίκτυπος από την απόσυρση των διαφημίσεων των συγκεκριμένων επιχειρηματικών κολοσσών στις μετοχές του Facebook είναι ήδη ορατός. Την προηγούμενη εβδομάδα, η μετοχή του κοινωνικού δικτύου κατέγραψε απώλειες της τάξης του 8% χάνοντας δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία. Την Δευτέρα 29 Ιουνίου, η μετοχή έχασε ακόμη 3% της αξίας της.