Σε κωδικοποίηση του ΠΔ152/2013 που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προχώρησε η Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης. Μέσα σε 9 σελίδες παρουσιάζονται όσα πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση. Η κωδικοποίηση είναι ταξινομημένη σε πέντε μεγάλες θεματικές ενότητες που με τη σειρά τους υποδιαιρούνται σε υποενότητες όπως παρουσιάζονται ακολούθως:
1. Εκπαιδευτικό Περιβάλλον
- Διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες
- Παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη
- Οργάνωση της σχολικής τάξης
2. Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων
- Βαθμός αντίληψης των αναγκών και των δυνατοτήτων των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας
- Στόχοι και περιεχόμενο κατά την προετοιμασία της διδασκαλίας σε ευρύτερη ενότητα μαθημάτων
- Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα
3. Διεξαγωγή διδασκαλίας και αξιολόγηση των μαθητών
- Μαθησιακή και ψυχολογική προετοιμασία του μαθητή
- Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα
- Βαθμός κινητοποίησης μαθησιακών διαδικασιών
- Εμπέδωση της νέα γνώσης
4. Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια
- Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις
- Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας
- Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς, φορείς του δημοσίου και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς
5. Επιστημονικά και επαγγελματική ανάπτυξη
- Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη
- Επαγγελματική ανάπτυξη