Υπέκλεψαν emails, πληροφορίες που αφορούσαν τα ταξίδια και στοιχεία πιστωτικών καρτών
Η βρετανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους EasyJet ανακοίνωσε σήμερα, ότι χάκερς απέκτησαν πρόσβαση στα emails και σε πληροφορίες που αφορούσαν τα ταξίδια περίπου 9 εκατ. πελατών της, αλλά και τις πιστωτικές κάρτες περισσότερων από 2.000 με μια πολύ προχωρημένη επίθεση.
"Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι έγινε κακή χρήση προσωπικών πληροφοριών οποιασδήποτε φύσης, ωστόσο... επικοινωνούμε με τους σχεδόν 9 εκατομμύρια πελάτες μας στις ταξιδιωτικές πληροφορίες των οποίων οι χάκερς είχαν πρόσβαση , ώστε να τους συμβουλεύσουμε να λάβουν μέτρα προστασίας για να μειωθεί ο κίνδυνος υποκλοπής", τόνισε η εταιρεία.
Η εταιρεία, η οποία έχει καθηλώσει τα περισσότερα αεροσκάφη της εξαιτίας της πανδημίας της COVID-19 και εμπλέκεται σε μια μακροχρόνια αντιδικία με τον ιδρυτή της και μεγαλύτερο μέτοχο, ανακοίνωσε ότι δεν φαίνεται να έχει γίνει κακή χρήση προσωπικών στοιχείων των πελατών της. "Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας τα ζητήματα ασφαλείας και συνεχίζουμε να επενδύουμε ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω το περιβάλλον ασφαλείας μας", ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της προς το χρηματιστήριο.
Επιπλέον πρόσθεσε, ότι έχει επιστρατεύσει κορυφαίους ειδικούς για να ερευνήσουν το ζήτημα, ενώ έχει ενημερώσει το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών και το Εθνικό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας. Οι χάκερς έχουν ενισχύσει τις προσπάθειές τους στοχοποίησης μεγάλων εταιρειών και των στοιχείων πελατών της που διατηρεί η εταιρεία.
Η British Airways έπεσε θύμα το 2018 υποκλοπής των στοιχείων πιστωτικών καρτών εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της, ενώ και η Cathay Pacific επλήγη.